Umpan Rohu @ Ara-Ara Liar

Discussion in 'BAIT aka. UMPAN.' started by batu satu, Jun 11, 2011.

  1. Miebauk

    Miebauk Marlin

    Cite pun pasai rohu liar bro, ni umpan ekonomi kalu nk pancing rohu liar. Dedak kuning tu dedak aym. Kalu p kedai juai dedak bgtau nk dedak kuning 1kg. Lg 1 dedak ni dedak yg paling murah, kt sini (jitra) sekilo RM1.20 jer
     
  2. afiq46

    afiq46 terbaikk...ikan besar punya

    umpan ni bleh ke mancing kat kolam ???
     
  3. jackpotara

    jackpotara Marlin

    boleh aje cuma nak ke ikan kat kolam pasal depa dah belanja ikan tu makan strawberi le, pandan le dan macam macam perisa tapi tak salah nak cuba sebagai asas umpan..
     
  4. Miebauk

    Miebauk Marlin

    Sekiranya anda bsedia untuk kumpau bin bangau, dialu-alukan tuk cuba.. ;D ;D ;D
     
  5. jackpotara

    jackpotara Marlin

    cuba jangan tak cuba.. :D ;D ;D
     
  6. amin_manong

    amin_manong ate,kome tak ngai ke!!!!!

    agak2 kalau gune umpan dedak ayam kuning di blender campo dgn power bait tutup mulut mau x ikan are lio ni makan?? ;D ;D
    ade org pernah try test cube x?? ;D ;D
     
  7. budakjiwang

    budakjiwang ~MANCING2x JUGA, SOLAT JANGAN LUPA~

    torai dulu tuan ;D
     
  8. jackpotara

    jackpotara Marlin

    Assalamualaikum
    Thread ni hidup lagi ke?
    6 tahun teman tinggai pnet ni
     
  9. jackpotara

    jackpotara Marlin

    Baru minggu lepas layan ara jln malim nawar
    Masih berhasil in sha Allah
     

Share This Page