Trip Mancing Tekong AD @ Awang - Pulau 9, Jarak, Pangkor

Discussion in 'Perbincangan @ perancangan mengadakan pertandingan' started by TEKONG AD @ AWANG, Feb 16, 2010.

Tags: Add Tags
  1. kadmatrik

    kadmatrik slim river

    tahun 2012 bakal menjelang....
    x der sesape yang nak organize komplot ke jarak bersama tekong AD ka?
    jom kawan2.... bulan 2 @ 3 @ 4.... ;D ;D
    2H 1 M, 8orang, rm2500 / 8orang = rm312.50 seorang....ade ker yang sudi....
     
  2. mitutoyo

    mitutoyo Marlin

    tn buat surat jemputan
     
  3. hansgrinch

    hansgrinch Marlin

    kasi bukak...bulan 2 cantik...
     
  4. kadmatrik

    kadmatrik slim river

    teman ni belum berani ler nak buka surat jemputan.. masih belum berwibawa rasanya.... kalo bukak durian boleh ler.. ;D ;D ;D
     
  5. joran huduh

    joran huduh huduh lagi hina tapi mau yg terhebat!

    ala.. wak kad matrik..malu malu kucing lakkkk.. tur die senyum cham kucing... bukak jer wak saya mesti ikutt ;)
     
  6. hansgrinch

    hansgrinch Marlin

    tgk...da ada 4 org ahlul....so apa lgi bukak le tuan...
     
  7. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    salam smua...

    eden pun dah berkali-kali nak test bot ni xkesampaian..
    jom kite ngomplot...
     
  8. hansgrinch

    hansgrinch Marlin



    SETUJU/KOMFORM.....MOH LE KITE....
     
  9. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    nt kite check balik date yg sesuai n pastu leh booking bot terus ye...
     
  10. hansgrinch

    hansgrinch Marlin


    ya tuan PT...sebagai menyatakan sokongan yang x berbelah bahagi saya trus komformkan n nama saya dlm senarai utama...
     
  11. kadmatrik

    kadmatrik slim river

    best2... kalau kena tarikhnya, insyaALLAH nak ngekor...
     
  12. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    ok nt kite set date..
     
  13. hansgrinch

    hansgrinch Marlin


    saya tunggu panggilan dari tuan...
     
  14. mancasting75

    mancasting75 Call 01110840208 kalu nak ajak mancing...

    Ramai nak gi Jarak bulan Feb nih... ;D
     
  15. hansgrinch

    hansgrinch Marlin


    isk...isk...isk...mcm best ja...teracun da nie...tp saya nie x cukup ilmu g..kang pegi semua pakat x larat nak layan saya ja...hehehe
     
  16. mancasting75

    mancasting75 Call 01110840208 kalu nak ajak mancing...

    Belasah ajer lah...
     
  17. mancasting75

    mancasting75 Call 01110840208 kalu nak ajak mancing...

    Bila tarikh nya..2h1m sabtu & ahad cun ler takyah ambik cuti..tapi kena tengok ayaq la..pi waktu ayaq berarus syok sikit tapi penat lebih..kalu ayaq mati leh main jigging sekali...cer tepon tekong tanya...
     
  18. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    korang ler plak jadi organiser...
    eden dah letih dah...
    nak nyelit trip org jer ni...
     
  19. hansgrinch

    hansgrinch Marlin



    ala tuan PT kan hensem....
     
  20. mancasting75

    mancasting75 Call 01110840208 kalu nak ajak mancing...

    Ayat memujuk manja tuh.....hihi ;D
     

Share This Page