Trip ke tuas yan

Discussion in 'Perbincangan @ perancangan mengadakan pertandingan' started by browning, Jan 31, 2012.

Tags: Add Tags
  1. browning

    browning Jemuduk

    Salam warga p.net...
    Baru nih saya ada p trip tuas yan...tapi alun kuat sangat...so...x puas hati...jd bulan 3 nih nk turun lg sekali...ada ahli yg tarik diri sebab tobat dah ngn mabuk laut nih...ader ker sesapa yg nk join???...boleh ler kita berkenalan sesama ahli...
     
  2. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Jauh sgt la tuas yan ni..... ::) ::)
     
  3. shah883

    shah883 0135088832-biaq mancing ikan jgan mancing orang..

    aper kta tuan masuk dlu ke rumah salam perkenalan..letak gambo dlu..bg la salam perkenalan kepada orng yg lebih otai2 dalam p.net nie..jgan ler men terjah camni yer..hehehehe....jgan marh yer...bg salam perkenalan dlu bila da kenai...nk wat komplot aper pun boleh...otai2 tuas yan bersusun dalam p.net nie...kang xcukup duit kang xlart nk ikut trip....fisrtly...kenalkan diri dulu ok.......
     
  4. browning

    browning Jemuduk

    Dh buat pun salam perkenalan...mybe bro shah x tgk kot...cuma gambar je yg x upload...(jgn marah ye)...
     
  5. shah883

    shah883 0135088832-biaq mancing ikan jgan mancing orang..

    klu dah buat bgus la..kita nie kena saling ingt mengigati..buku alamat n gmbo masukkan la untuk tatapan kawan2 ;D ;D
    soo..biler nk komplot p tuas??nk lyan sukhoi ke...selamat datang ke p.net dan jom join main tggri jom..
     
  6. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    rod ada ke nak layan tenggiri tu? dengaq kata nak juai...
     
  7. shah883

    shah883 0135088832-biaq mancing ikan jgan mancing orang..

    ade hal mustahak..kena utamakan la...rodd dah abg syg amik..tp kena cpt ler..aku urgent ..ang dah letak SOLD OUT kan..
     
  8. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    yaaka... ;D ;D ;D
     
  9. shah883

    shah883 0135088832-biaq mancing ikan jgan mancing orang..

    MAIN-MAIN.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  10. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    yaaa ampun.... :-X :-X :-X
     
  11. browning

    browning Jemuduk

    Nk kena layan shukoi lg ler nampaknya sb trip tukun perak lbt lg...bln 5 bru blh p...
    Trip tuas nih 4/3...bot dh book...
    So...kena g jgk melainkan ada aral yg melintang...
    Ader ker ahli p.net yg dok area kota kuala muda???...
     
  12. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    tuan tanah cod area mana?
    rasanya nanti ada kot organiser yg akan buat trip ke tuas tuh... cuma blum kur lagi, nanti ada la tu.. bleh join klu berminat... slalu2 masuk laman Pnet nanti bleh dpt info... sementara tu bleh kenal2 dulu dgn kwn2 kat Pnet ni...
     
  13. hayden

    hayden Marlin

    saya dok sp.....rumah tok kt kola muda....
     
  14. browning

    browning Jemuduk

    Sya dok kota kuala muda...klu blk kg blh la kita wat jejak kasih...hehehe...
     
  15. hayden

    hayden Marlin

    ok xda hal...kota kola muda duduk dkt mana? haji kudung?
     
  16. kroll922

    kroll922 Mencari rezeki biarlah dari sumber yang halal...

    Hah?geng kota ada jugak... ;D
    sy dok tanah lot kg nangka......rumah dkat ngn projek tebatan bnjir tu..
    tapi la dah dok kulim,keja kat nibong tebal.. ;D
    rumah fmly la kat c2...hjung minggu xdak pape hal,sy blik la jenguk mak ayah..
     
  17. hayden

    hayden Marlin

    dkt depan situ siakap ada lgi x?
     
  18. kroll922

    kroll922 Mencari rezeki biarlah dari sumber yang halal...

    bru ni depa crita ada org gewang bleh sekap..
    tapi bila time air masin sampai ampang tu la...
    udang galah pun pening time tu...
    xdan la kat aku....semua pakat buh pukat n jala.. ;D
    ingat hjung mggu ni nak blik..kat mana port udang best?
    kat tmpt aku xdak dah...hbis dgn pukat ja...
    klau ada pun besaq ibu jari kaki ja....
     
  19. hayden

    hayden Marlin

    tu la pasai...pantang ada ikan masuk....x da masuk ka...habeh rentang pukat...nk buat mcm mana...depa cari rezeki... ;D ;D ;D
    tapi la nampak sempoi sikit pasai depa dh upgrade dia punya tebing....bersih habis...cuma x tau ikan ada ke xda...

    udang galah aku x tau pasai x penah mengai udang...hehehehhe ;D ;D ;D
     
  20. browning

    browning Jemuduk

    Saya dok kat rumah tsunami...
    Siakap dh susah nk dpt skrg nih sb projek sungai tu dh buang pokok ngn reba yg ada...
    So ikan dh kureng...
    Bila nk blk kg???...jumpa nt blh la sok sek sok sek...nk ajak komplot pun blh...







    P/s : saya jrg on9...klu nk ajak komplot/ngeteh tipon 0135019900....
     

Share This Page