tips2 nak ayat kdn ... supaya bagi lesen pergi pancing...

Discussion in 'Info pemancing' started by JINPEKAN, Feb 12, 2013.

  1. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    jom kongsi bersama.. ;)
     
  2. Siparipari

    Siparipari Marlin

    Orang bujang tak tau la, tapi i terai jugak lah..

    "Kesian kawan abang teringin sangat nak p mancing, abang ikut je bukan abang yang ajak"... :'(

    "Abang janji lepas trip tu kita p shoping ek"... :D

    "Ala Aiman tu kan kecik lagi, boleh la nak pi mancing..Sementara takde lagi ni"... :-*kekekeke

    Kalau ni semua tak makan gak, terai yang ni...,

    "Abang bukan p nite club or dangdut pun, mancing kan bagus.. releas tensen, dapat ikan segar..tak yah beli lauk" :p

    "Dari abang merayau tak tentu pasal, baik p mancing, takyah la risau.. Bukan ada pempuan pun kat laut tu".. ::)

    Kalau tak buleh juga, yang ni jalan terakhir...

    "Kalau sayang bagi abang g mancing, nanti abang belikan kereta tuuuuuuuuut!...sebijik tuk sayang"... ;D ;D ;D
     
  3. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    meriah gak ayat tu tapi kalu saya tak yah cakap pun..gi almari peralatan mancing dan joran 2-3 kali nanti wife mesti berbunyi ..gi ler bang mancing kat ner pun ....sedih tengok asyik dok tengok joran tak habis2..
     
  4. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    Hehehe mcm2 ayat ade..tang beli keta tu..klu tak jalan gak tak tau la..heheh
     
  5. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    lain kali suruh orang rumah beli mesin mancing ler hadiah basday...
     
  6. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    ini I like..hehehe
     
  7. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    Tak jalan kalu beli kereta sorong untuk buang sampah... :eek: ;D ;D ;D ;D
     
  8. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    tang ni yang aku x bleh nk percaya... dalam keadaan sakit perut aku bleh tergelak sesorang
     
  9. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    meriah gak ayat tu tapi kalu saya tak yah cakap pun..gi almari peralatan mancing dan joran 2-3 kali nanti wife mesti berbunyi ..gi ler bang mancing kat ner pun ....sedih tengok asyik dok tengok joran tak habis2..
    [/quote]

    ini kes geraksaraf.. memang menjadi
     
  10. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    ini kes geraksaraf.. memang menjadi
    [/quote]

    menjadi kalu kerja2 kat rumah dah selesai ler...tak menjadi kalu banyak urusan kat rumah belum selesai so nak gi mancing selesaikan dulu yang wajib.
     
  11. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    abg tengok bola.. nanti kalau abg tertido tlg kejut dan padamkan tv...
    KDN masuk bilik bg anak tido.. Sebelum tu bg KDN minum air suam letak ubat tido
    Bila semua dh senyap. tengok jam ditangan jalan terussss...
    30 mnt selepas...

    KDN sms (abg ada mana?. keluar x cakap).
    Abg jumpa kawan si TUTUTUT pekena teh tarik kedai mamak ni tepi kolam ni...
    KDN... oooowwwwww k ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     
  12. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    mcm dah ada tajuk thread dlm pnet yg mcm nih???
    hmmmmmm.......
     
  13. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    Dah ade ke? Tak prasan la pulak..ehhehe
     
  14. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    aiseymen... eden baru je bukak mata pagi ni.. KDN pulak yang ajak g mancing.... belum gosok gg pun. kena apply mc la nampaknya..
     
  15. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    hebatttttttttttttttttt..truskan
     
  16. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    Fuhh ni dah tahap mahagurudewa..ni...
     
  17. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    ni kes KDN dh kena racun ni ;D ;D ;D

     
  18. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    hasilnya 15 ekor gelama cilik + ikan duri cilik.. dah jadi lauk dah... ;D
     
  19. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    memang hebat KDN tuan naga ;D ;D ;D
    ini mesti racun rumpai ni ;D ;D ;D


     
  20. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    tak pasal2 kena mc... hehehe...
     

Share This Page