tip2 memancing di sedili

Discussion in 'TEKNIK, GAYA, JENIS dan CARA PANCINGAN.' started by kumpau, Feb 24, 2012.

  1. kumpau

    kumpau wuhhh!!!!!

    salam, nak tanya pada otai2 yg berpengalaman tentang cara2 dan umpan yg berkesan jika memancing di perairan sedili,inshallah bulan april nanti ada trip,bantu2lah kami pemancing baru.
     
  2. wrv8995

    wrv8995 Bilis

    sy pun akan ke sedili jugak untuk menduga tenggiri di sana. tekong cuma pesan leader steel 30lb ke atas. mainline 20lb ke atas. mata size 3 ke atas.

    first time turun ni... moga2 x mabuk laut la nanti.. kikiki
     
  3. wan82

    wan82 Marlin

    salam...?bro nih name jer kumpau,tp tgk ikan tu besor bleh dapat... ;D :D
     
  4. kumpau

    kumpau wuhhh!!!!!

    kita ni pemancing baru .kenalah banyak bertanya pada otai2 yg berpengalaman
     
  5. wan82

    wan82 Marlin

    betoi...3x... ;D :D ;D
     
  6. kumpau

    kumpau wuhhh!!!!!

    sabtu ini akan bermulalah satu lagi trip bersama pak itam di pelantar harap2 dimurahkan rezeki kepada kami yg akan berjuang.
     
  7. kelahwayang

    kelahwayang Tenggiri

    Macam takda org yg berminat je nak kongsi info ngail d sedili ni. ???
     

Share This Page