TIDE TABLE 2014 (updated 1st post)

Discussion in 'Air Masin' started by anakpedu78, Dec 24, 2012.

  1. kzkh9786

    kzkh9786 M.P.C - Jeng Krengg

    Re: TIDE TABLE 2013

    walaupun post ni dh lama..bila terbaca yg Ewak post ni..mmg betul..selalunya saya berpandukan tarikh bulan melayu yg disebut oleh Ewak. Tapi kalau nk mancing Jenahak..time air mati adalah terbaik..umpan sotong hidup.
     
  2. Re: TIDE TABLE 2013



    Terbaik jadual ni ye Tn. Casterking. Thx for the info.
     
  3. Jakub Vagner

    Jakub Vagner Jemuduk

    Re: TIDE TABLE 2013

    Air mati ikn pasif ke?
     
  4. jaih

    jaih Pelata

    Re: TIDE TABLE 2013

    terbaik info..
    bleh lerr nak refer..
    kalau nak manceng kat kuala..
    nak setting utk perairan kelate takdak plop
    so refer yg ganu bleh dop??
     
  5. Aris

    Aris Bilis

    Re: TIDE TABLE 2013

    salam..kalau ada tide melayu bole ler uploadkan sbb saya ni tak berapa tau pasal masa yg sesuai nk mancing pantai/kelong..asal ada masa lapang cuaca cerah angin tak kuat..terus pergi hehehe..


    "saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukan"
     
  6. ewak

    ewak Arowana

    Re: TIDE TABLE 2013

    rasanya jawapan dah ada kat atas tu
     
  7. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    rujuk post pertama tuan tanah... ;)
     
  8. zed

    zed Fishing is an obsession...

    Re: TIDE TABLE 2014

    Melayu ada bulan ke
    buat ketip kuku pun x lps :p
     
  9. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    alhamdulillah.. ada new tide...


    boleh jugak rujuk kat sini... http://www.tides4fishing.com/ kat sini kita boleh pilih perairan mana dan juga paras air ...
     
  10. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Terima Kasih banyak sifu Naga yg enchemm tapi saya jarang-jarang-jarang mancing laut selalu main hentam layan parit/sungai/lombong/tasik aje
     
  11. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    ni payah kalau YDP sendiri tabik hormat ni... hehehe, hari ni nak g kuala pilah.. layan ikanggg...
     
  12. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Situ pon mau tengok tide table juga ke wei tuan Naga ;D

    Apapa pon semoga selamat pergi balik gan hasil lumayan ;)
     
  13. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    tak g mancing pun tuan, g urut kaki seliuh... ;D
     
  14. quadice

    quadice ~if eye can kill, u already die ~

    table yg ada baper meter tu ada x?
     
  15. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Alamak apa hal tuan Naga ? Tak mancing tak kejar ikan tu yg seliuh kah wei ;D ;D

    Harap pas urut ni dah ok semula ;)
     
  16. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    sape dah try guna tide table tu ? ada hasil tak ?

    p/s : hehehe.. tak sempat nak mancing...
     
  17. quadice

    quadice ~if eye can kill, u already die ~

    kalo ada jadual yg ada berapa meter pasang surut tu lagi tepat nk tgk....jadual yg ada tulisan cine tu
     
  18. ibnu batuta

    ibnu batuta Bilis

    Terima Kasih Semua Atas panduan..
    ;D
     
  19. arrestor

    arrestor Bilis

    Salam sume, tide table utk 2015 ada tak?
     

Share This Page