terkenangkah kita akan kedua ibubapa yg membesarkan kita..

Discussion in 'Keluarga' started by tengasmerah, Apr 9, 2010.

  1. ras

    ras ras@pancing.net

    ...bagus cerita ni..................walaupun parents dia begitu,namum dia tetap jaga dengan baik
     
  2. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    alhamdulillah sekurang2nya kita seronok mendengar jln cerita itu ;D ;D ;D
     
  3. ras

    ras ras@pancing.net


    x de seronok nye...terharu le bang tm
     
  4. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    yuppppp thats right ;D ;D ;D terharu :) :) :)..
     
  5. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    ::) ::) ::) hehehehe ;D ;D ;D ;) ;) ;)
     
  6. lemanspring

    lemanspring Marlin

  7. ah tat

    ah tat 0196698131-NILAI

    Re:

    Hari hari kenang..
     
  8. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    aminn.. terima kasih tuan LS yg sudi berkongsi info untuk kita semuanya d'P.NET ini ;D ;D ;D
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    alhamdulillah.. terbaekkkkkk lah ah tat ;D ;D ;D
     
  10. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Pancing.net

    Bile dah ada anak sendiri ni, perasaan thadap ibu bapa lebih mdalam, kalo dlu ada gak tcakap kasar , bile kenang2 blk, memang menyesal.. Harap2 kita semua tidak mjadi anak yg dhaka, aminn
     
  11. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    aminn.. bgtulah kita kalau sudah ada keluarga sendiri afiz.. asik terkenangkan kedua ibubapa bila lama dah xbalik ke kg ::) ::) ::) :) :) :)
     
  12. lemanspring

    lemanspring Marlin

    Re: Pancing.net

    Harap-harap kalau dapat ikan , berkongsi la bersama orang tua ..... kalau kompau x dapet den nak jawab !! huhuhuhu
     
  13. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Pancing.net

    Hehe tiap2 mgu blk kg bang tm, x blk umah mertua blk umah parent sendiri 30minit-1jam je, hehe..
     
  14. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Pancing.net

    Tuan leman: kalo kumpau, memang kene gelak le waima mertua sendiri pun, hehe
     
  15. ras

    ras ras@pancing.net

    Re: Pancing.net

    betol...amin....harap2 gitu ler....
     
  16. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    betull3x tu tuan leman.. amin ;D ;D ;D
     
  17. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    yg dekat kita mesra2kannn ;D ;D ;D.. hehehe, tak gitu tuan afiz hehehe ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  18. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Pancing.net

    Hehe kalo blk umak parent je, mesti dok bborak sakan wpun selalu blk
     
  19. ras

    ras ras@pancing.net

    Re: Pancing.net

    correct2
     
  20. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    itulah yg sebaik2nya afiz/ras hehehehe ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     

Share This Page