taman tasek taiping angker

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by barbel, Mar 15, 2013.

  1. barbel

    barbel Tenggiri

    Kat mana tu tuan??hantu kumpulan nasyid kot..
     
  2. faeyzul

    faeyzul PaRiS aka PaRiT

    eh,kt hotel seri malaysia ipoh ade ke? dlu slalu gk menginap sini, tp x ingt la bilik mane. nsb baik xde pape :-[
     
  3. barbel

    barbel Tenggiri

    Tahun brape tuan?teman pernah koje sana..
     
  4. faeyzul

    faeyzul PaRiS aka PaRiT

    aiseh, x brape nk ingt la pulak. rasanya thn 2006/2007 kot ???
     
  5. barbel

    barbel Tenggiri

    Time tu sy ader lg kt sane...mase tu member siap terkencing dlm sluar tgk 'benda'' tu bertenggek kt sink..member tu pompuan lak...
     
  6. afiq silva

    afiq silva Marlin

    baru je pergi 2,3 mggu lepas.. dpat strike ruan sekilo..
     
  7. kalatong03

    kalatong03 baling, tunggu, xde ikan, balik.

    dam kuala kubu tu pertak ke? yg sg kedondong tu belah mana? yg lalu kebun sawit ke?
     
  8. Joe

    Joe Marlin

    Yang aku tahu, malam-malam memang banyak "hantu buntut" kat tasik Taiping tu...kat area jambatan berhampiran dengan port bot kayuh..
    Kalau jumpa lagi jangan lari, lagi dia suka kacau...cakap la kat dia, "pi tempat lain laaa, tok sah dok kacau-kacau sini"...Aku dah pernah buat..
     
  9. barbel

    barbel Tenggiri

    hahaha....panas..panas...kelmarin ader org nampak budak kecik dlm lingkungan 3/4 tahun jalan atas air kat area blakang zoo...waktu lepas maghrib tp dah gelap jd cuma nampak susuk tubuhnya sahaja...apakah itu???
     
  10. mozart

    mozart Bilis

    seram2...
    cuma satu je kita kena ingat bahwa dia pun makhluk allah juga...
    kalau kita x kacau dia .. dia pun sama jugak...
     
  11. barbel

    barbel Tenggiri

    Mmg 'beliau' x kacau...tp klu 'beliau' dah nampakkan diri,,,hehehe,,mau pitam dibuatnyer..
     

Share This Page