taman tasek taiping angker

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by barbel, Mar 15, 2013.

  1. barbel

    barbel Tenggiri

    kejadian ni berlaku dlm bulan 12 tahun 2011,musim cuti sekolah.dlm pukul 9mlm,masa tgh mancing keli kat dataran taman tasek taiping..tgh layan mancing,dtg 3org jurugambar kawin duk kt blakang teman,2 org sembang dgn teman mnkala sorang lg tgh belek kamera dia...tetiba kawan yg tgh belek kemara tu panggil n tanya kawan kt kwn yg 2 org lg tu,''ni gambor saper?saper yg ambik?''kami pn pegi le tgk gambor tu,kt skrin gambor pompuan pki baju putih tp lusuh,muka ditutup dgn rambut yg panjang tp keras jegang,sambil mendukung bayi nmpak seakan sdg menyusu,,perlahan lahan jasad pompuan tu hilang slow motion jer,seolah olah jasadnya dri kabus..akhirnya hilang begitu sahaja,sedangkn gmbor tu bknnyer video tp gambor pegun,,diikuti bau wangi yg kuat,xsampai 10saat bau tu bertukar jd bau busuk mcm umpan tapa,,muka budak yg pegang kamera tu terus pucat..apalagi,teman gulung reel,simpan rod,terus cabut...ader sesaper pernah alami benda yg sama kt situ???
     
  2. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    ada jim la tu ........
     
  3. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Aiyakkk patut kasi minta nombor ekoq dulu baru chow wei ;D ;D ;D
     
  4. Tiagra

    Tiagra Syok Kena Karen...

    pastu dia kata.. nak rasa ekoq pari tak?? ...ekekekeee...

    apa2pun.. dasat sungguh cerita nihh.... ngeri beb.. ::) ::)
     
  5. acaikajang

    acaikajang Marlin

    Salam org tepen.he ;D lake garden mmg bgitu..
    Tp la nh xtaw la ada lg ke angker.byk lg manusia jd jebon ber ehem kt lake garden.arbok pun rmai cri mkn. ;) tu lg antu dr antu.
     
  6. barbel

    barbel Tenggiri

    Arbok yg x tahan tu,,ngaco org mancing je,,,
     
  7. barbel

    barbel Tenggiri

    Dengor citer lepas ader arbok bunuh diri,tempat tu jd lg angkeer...x tau le kesohihannyer..
     
  8. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    rasanya mmg ada nyah yang mati lemas kat taman tasek tu....huhuhuhh
     
  9. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    itu lah dia cik ponti..biasa laa
     
  10. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    jat.....ko kan pernah nampak....huhuhu...angker tak
     
  11. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    he he he..memang angker laa cik ponti ni..paling dasat kna time aku padam lampu nak tdo..pehh bertenggek depan mata..naya aku paling belakang pejam mata rapat ???
     
  12. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    dah macam cerita hantu kak limah aje...............hehehehhe....takpe2..itu pengalaman....betul tak jat
     
  13. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    tempat aku duduk tu memang diakui tempat dia..cuma skrg dah tak banyak yg tinggal. pendduk setempat memang tahu laa.
    kalau mimaland tahu tak..?situ pun ramai tapi dengar citer kebanyakannya dah lari ke tempat hiland towers yg tumbang tu.
     
  14. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    kita bawak apolo jat ....... saiz 26 ........ tengok mana ponti tu nak lari ...... ;D
     
  15. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    adehh abg bujok ni brani sungguh.. ;D
     
  16. barbel

    barbel Tenggiri

    lg satu cerita,hotel seri malaysia ipoh..bilik 101,201,301,116...116 bilik dia menginap,yg selebihnya adalah laluan dia ke pokok besar kat blakg hotel tu..dia dua beradik,baju kurung hijau dgn baju kurung putih..saper yg kerja sane tau ler mcm mana,setiap pekerja baru akan diberi 'salam perkenalan' dulu,cuma 'heavy' dgn tak je....setakat jumpa kawan yg off day tp kita jumpa kt hotel dh jd perkara biasa...yg teman pernah nampak,lembaga itam besor tgh sandor kt peti ais kitchen,,berbulu plak tu...saper nak jumpa g le bilik bilik tersebut..
     
  17. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    laa mcm tu pulak..kat hotel pun ada.
    dulu kat kg saya ada org kg selalu duk citer..hantu jambatan ada 3 semuanya. salah sorag hantu tu pakai kopiah merah..pelik betul..mcm2 hantu ni :-\
     
  18. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    saya pernah kena masa kat hotel di putrajaya....hehehe.....mula2 main lampu..tutup buka...tutup buka.......lepas tu....nampak le kat serambi hotel tu......perempuan....hehehhe
     
  19. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    Alhamdulillah.... Lama x nampak.... Seronok baca citer korang.... ;)
     
  20. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    mmg seram..seseram dam kuala kubu ..gan sg sungai kedondong..tegah pancing si dia tu siap melalak gan bertenggek..serem kok...
     

Share This Page