Siapa Tu?

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by jman, Apr 20, 2013.

  1. cardeenz

    cardeenz Walaupun KDN melarang...Hak Memancing HAK kami!!!!

    ni la pendapat paling bernas tok ari ni..cayala... ;D ;D ;D
     
  2. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    *catit...haaaa haaaaa gelak kecil je(idea bagus juga ni)
     
  3. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Berkenaan rumah flat saya pun ada satu kes kawan bilik lain tido malam buka lampu je,kita org sewa dekat 3 tahun rumah flat Kajang ,nama flat biarla rahsia takut heboh plak kat FB nanti,alkisahnya kawan saya ni kerja mekanik balik kerja kadang2 lewat malam,mula2 kita ingat dia ada dalam bilik pasal selalu lampu bilik terbuka tapi bila ketuk pintu tak buka sebab kadang kami 1 rumah keluar makan sambil tgk bola kedai mamak,kadang jumpa kat kedai makan jadi adalah tanya kenapa lampu bilik hidup,takut dia lupa matikan je,kawan cakap takde apa,sampailah 3 tahun kami keluar baru dia cerita,ikutkan kami yg lain dah tak kisah pasal dia buka lampu tu,bila buka cerita mmg kami pun goyang,ada yg muka terpaku mcm tak percaya,dari apa yg dia cerita bilik dia tu ada sorg 'amoi cun' teman dia,kalau dia tido matikan lampu 'amoi cun' jadi hodoh,malam2 tertentu ada dia menangis,ikutkan mmg kami serumah ada dgr mcm org menangis,ingatkan org lain sebab rumah flat,kadang2 dgr kawan saya bercakap sebelum tido,masa tu zaman hp Nokia rama2 fames tapi kawan saya ni takde hp,bila tanya 'siapa tu' ? Dia cerita 'amoi cun' ni bunuh diri pasal bf dia buat hal,untuk info kawan saya ni pun adalah ilmu sikit jadi boleh bertahan walaupun tido selalu 'amoi' ni kacau.....sekian karangan pendek ;D
     
  4. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

  5. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    amoi bunuh diri takpe... Jgn amoi yg jenis serah diri punya... Amik kat lot10, mlm seludup masuk blk..... Hehee....

    Gurau2 jgn mara...
     
  6. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Sani... jom2 lepak rumah aku yg dekat bagan lalang tu nak... aku dah ajak king ewak ari tu... dia tengok rumah aku terus x jadi... ;D ;D ;D
     
  7. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    Jom.... Erk... Ada amoi ke? ;D
     
  8. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Amoiiii..... aku x pasti la pulak.... ;D ;D ;D
     
  9. jman

    jman Marlin

    Sejak sebulan dua ni, iaitu selepas jiran belakang rumah saya berpindah, selalu saya dengar suara kanak-kanak menangis.Untuk pengetahuan masa saya pindah masuk,rumah jiran sayabelum dibina oleh pemaju perumahan. Suara kanak-kanak menangis ni selalu saya dengar pada waktu siang dan padahari sabtu atau ahad. Dalam hati saya, mungkin anak saudara jiran kot sebab jiran saya tu tidak ada anak kecil. Nak jadi cerita, semalam saya bertanya kepada jiran saya di tempat kerja kerana kebetulan jiran saya staf pejabat tentang bunyi budak menangis yg saya dengar pada sabtu pagi lepas.Dia kata tak ada budak kecil yg berada di rumahnya. Yg menjadi tandatanya kami berdua,dia pulak kata ingatkan ada budak kecil kat rumah saya. Menurut jiran saya suara budak tu sangat jelas dari dapur rumah saya.Alamak, bunyi guli rumah sebelah dah hilang,bunyi budak menangis dari belakang rumah pulak. Setakat initiada yg pelik berlaku didapur saya ;D.Cumajiran saya ada memberitahu,ada beberapa kali almari pakaian anaknya yang ditutup telah terbuka dan anaknya tidak pulak membukanya. ::) ::) ::)
     
  10. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

  11. ikan_gapi

    ikan_gapi Tenggiri

    park dulu.. seremm...
     
  12. jman

    jman Marlin

    Pagi ni saya tanya jiran sebelah kanan rumah saya (sama tempat kerja dengan saya) pasal bunyi budak menangis tu. Dia pun ada dengar juga. Sangat jelas dan macam dekat sangat. Sampaikan dia berkejar mencari anak perempuannya (berumur 5 tahun) kot-kot diusik abangnya. Didapatinya anak perempuannya tu elok tengah bermain dan memberitahu ibunya bahawa dia tak menangis. Alamak!!!! ::) ::) ::).
     
  13. Zass

    Zass Marlin

    Jeng Jeng......citer ni makin lama makin scary le :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  14. Zass

    Zass Marlin

    citer x ending lg ni......to be continued...suspen woooo.. :eek: :eek:
     

Share This Page