selamat menyambut ketibaan bulan ramadhan 2014..

Discussion in 'Ucapan Selamat.' started by tengasmerah, Jun 4, 2014.

  1. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    bukan kerana sekeping gambar, tetapi..




    komplot minum-minum petang Sabtu 31 May, 2014 bersama tuan Pancing Lama a.k.a tuan Azman dikediaman bonda beliau di mukim Sungai Raya, Perak ;D ;D ;D [size=20pt]& sambil-sambil itu kami berdua ingin mengucapkan ;) ;) ;).. [/size]​




    selamat menyambut ketibaan bulan ramadhan 2014 dari kami berdua ;) ;) ;)
    khas buat seluruh warga PANCING.NET ;D ;D ;D




    [​IMG]
     
  2. tawau

    tawau 0176057781

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK JUGA ABANG SAIFUL JUGA SEMUA WARGA P.NET.... ;)
     
  3. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    :eek: :eek: :eek:

    WOW otai jumpa super otai ::) ::)
    Untung le kamu tuan AS ;D ;D ;D


    Sama-sama kita semua menyambut tibanya bulan yg mulia bulan Ramadan ...
     
  4. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    oh slmt meyambut ketibaan bulan Ramadhan Al Mubarak 1435H
     
  5. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    adik beradik ni..hehe
     
  6. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    Yes brotherhood ;)
     
  7. Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    selamat menyambut ramadhan al-mubarak.....
     
  8. poyan laut

    poyan laut Marlin

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    aduusssss ini bokn khayalan....,ni betol2 punye tnTanah ;D ;D
    Selamat Berpose Sume!!!
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    ;D ;D ;D
     
  10. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    ota masih berbisa......huhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu....dah dekat pose dah ye......Selamat Menyambut Bulan Puasa sumeeeeeeeeeeeeee......
     
  11. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    ;D ;D ;D
     
  12. alifmokhtar

    alifmokhtar berguru tapi tak berilmu

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    terbaiklah bila otai jumpa otai.......................hihi ;D
     
  13. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    ekeke TQ alif, sib baiklah xde masak tumis petai campur udang masa tu ekeke ;D ;D ;D
     
  14. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    Re: bukan kerana sekeping gambar, tetapi..

    ekeke terima kasih semua ;D ;D ;D ini adalah pertemuan kali yg kedua antara saya dgn tuan Azman.. xde apa2pun, cuma sembang2 kosong tp diselangi dgn kudapan istimewa dari tuan rumah ini jer hihi ;) ;) ;) ;D ;D ;D..

    Alhamdulillah ;D ;D ;D dan terima kasih juga buat semua yg sudi menyapa dlm topic saya ini semoga ucapan saling ingat mengingati akan kehadiran ramadhan al-Mubarak kali ini, kita sambutlah dgn penuh kemeriahan dan ketakwaan agar segala impian yg baik In Shaa Allah akan tercapai.. Aminn ;D ;D ;D
     
  15. ZULMATEL

    ZULMATEL Marlin

     
  16. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    aminn ;D ;D ;D..
     
  17. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    slmat nyambut Ramadhan Almubarak
     
  18. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    Alhamdulillah.. bgtu juga buat tuan ASt sekeluarga ;D ;D ;D
     
  19. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    tima kasih Abng Saiful
     
  20. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    samerrr2 tuan ASt hihi ;D ;D ;D
     

Share This Page