selamat menyambut hari raya aidil fitri dari saya Abang Saiful a.k.a tengasmerah

Discussion in 'Ucapan Selamat.' started by tengasmerah, Jul 23, 2014.

  1. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh


    hampir berlalu ramadhan kedengaran riuh rendah hendak menyambut aidilfitri.. yang bujang dgn gayanya tersendiri dan yang sudah bekerluarga menumpu sepenuh perhatian terhadap keluarganya.. begitu juga pada yang serba serbinya sederhana turut merasakan kegembiraan menyambut hari kemenangan setelah berusaha melaksanakan segala perintah dariNya dalam sebulan berpuasa maka tibalah sambutan syawal yang semakin menjelma..

    walaupun ianya masih didalam membilang harinya yang akan tiba tetapi percayalah juga keinsafan, salah dan silap serta diri yang ada kupohon ampun dan maaf buat semua saudara dan saudariku agar kegemilangan aidiulfitri yang bakal menjelma sedikit sebanyak membuatkan kita kan merasa kenikmatannya dan semoga berkekalanlah ikatan silaturrahim buat kita semua tak kiralah walau dimana jua kita berada, In Shaa Allah..

    selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir batin dari saya dan keluaga buat semua ;D ;D ;D..
     
  2. pancinglama

    pancinglama Administrator

    Panjang lebar bicaranya. Nak baca sampai hbis pun tak sempat. He...

    Sekiranya ada rezeki jemput dtg rumah. Insyallah raya kedua sy balik perak. Baru boleh cerita panjang.

    Selamat hari raya utk tuan dan keluarga.
     
  3. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    In Shaa Allah man teman pun 2 raya balik ke gopen, nanti kalau ada apa2 kita rojer2 ye hihi.. selamat hari raya juga buat man & famili hihi ;D ;D ;D
     
  4. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    Selamat Hari Raye yeop TM.....mohon ampun dan maaf andai ade terkasor bahase....x kira yang tersurat maupun tersirat.....
     
  5. zfadzli80

    zfadzli80 Marlin

    slmt hr raya maaf zahir batin abg tm..jom komplot ban pecah ;D ;D
     
  6. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

  7. Octo

    Octo Bilis

    [​IMG]


    Salam Hari Lebaran untuk semua warga Pancing.Net.
    Mohon ampun salah silap atas sikap dan tuturbahasa.

    Semoga perjalanan ke desitinasi masing2 tuan-puan sentiasa dalam lindunganNya.

    Jaga makan, jaga badan...​
     
  8. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    selamat hari raya zam.. sama2lah kita memohon keampunan dariNya In Shaa Allah.. tiada apa salah dan silap diantara kita namun persahabatan tetap terjalin jua adanya hihi ;D ;D ;D
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hihi in Shaa Allah zul.. beraya dimana err dah tentulah zul beraya di Kedah hihi.. abg dan keluarga sekarang hingga 2 hari raya ada di kuala kurau ni, In Shaa Allah nanti kita komplot bersama ye hihi ;D ;D ;D
     
  10. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terima kasih diatas poskad yang berwarna dan gemilang ini tuan CD.. selamat hari raya buat tuan sekeluarga dan semoga gembira selalu hihi ;D ;D ;D
     
  11. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terima kasih tuan Octo diatas nasihat yg diberikan dan semoga kita semuanya saling ingat mengingati antara satu dengan yg lain.. selamat hari raya juga buat tuan sekeluarga in Shaa Allah ;D ;D ;D
     
  12. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    sElamat Hari raya bang sepul...

    tak sempat nak beraya di parit buntaq sebab teman dah bertugas pada raya ketiga ;)
     
  13. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    xpe tu dah tugasan namanya hihi.. selamat hari raya juga buat akhil dan keluarga ;D ;D ;D
     
  14. tebaipipi

    tebaipipi p mengai d sungai

    lama tak on9...Selamat Hari Raya buat warga Pnet.
     
  15. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    selamat hari raya tuan TP... ;)

    Teman juga lama tak online mcm tuan...

    Ni dah mula nak berporum balik... ;)
     
  16. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terima kasih tuan tebaipipi ;D ;D ;D
     
  17. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terbaekkkk ;D ;D ;D
     
  18. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    kuih rayapun dah tinggai seredak... ;) ;D
     
  19. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    ekeke mane idoknye tuan akhil, bile keserdehanaan menyambut raye samelah stok2 kuih2 raya tupun cepat tinggei seredak hihi ;D ;D ;D
     
  20. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    memang raya taon ni teman sekeluarge rai dengan cara sederhana aje..

    baju beli tuk anak2,mak dgn ayah pakai baju yg ada...

    lemang plak buat tumpang orang je... :D

    kuih langsung tak beli sebab orang duk bagi. tu pasey pulun sampai tinggai seredak :D :D :D
     

Share This Page