salam perkenalan dari saya buat rakan-rakan d'P.NET semuanya..

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by tengasmerah, Apr 21, 2014.

  1. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh
    ;D ;D ;D ​



    buat semua rakan2 yg mengenali diri ini mahu pun yg baru saya kenali.. setelah sekian lama saya rasakan bersama tuan2 semua d'P.NET ini dgn nama gelaran tengasmerah namun setelah berfikir dihati ini dgn sebaik rasanya saya dgn ini telah mengambil keputusan untuk berubah sedikit dgn nama yg baru dan rasanya adalah baik buat saya dimasa hadapan.. setelah merasakan keselesaan gelaran sebenar buat saya kepada rakan2 semua yg mana ditahun 2014 ini saya telah pun menjangkau usia 44tahun.. besarlah harapan saya buat semua rakan2 yg mana jauh lebih muda atau pun yg sebaya usia dgn saya mahupun yg lebih usia dari saya mohon panggilah dgn nama saya yg sebenarnya samada Abang Saiful ataupun saiful sahaja.. segala pengorbanan dari tuan2 semua sedikit sebanyak dapat mengurangkan bebanan panggilan untuk nama saya yg sebenarnya selama ini.. mohon rakan2 di P.NET semua memahaminya terima kasih dan In Shaa Allah ;D ;D ;D
     
  2. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    tima atas makluman abg saiful... ;D
     
  3. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Salam Abang Saiful ;D ;D
     
  4. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    selamat bkenalan bang saiful tm... ngeeeeeeee..... susah beno teman nak kikis panggilan tm tu... tapi IbsyaAllah teman cube juge ye bang tm.. opssss bang saiful
     
  5. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    Waalaikumsalam bang sepol......isk..isk..teman pun asik nk sebut TM gak...hehe
     
  6. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terima kasih tuan gero ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  7. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    w'salam bangmanba.. terima kasih ;D ;D ;D
     
  8. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    terima kasih tuan afizz hihi ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hihi terimo kaseh abam CD hihi.. piss yo hihi ;D ;D ;D ;) ;) ;)
     
  10. ibnu batuta

    ibnu batuta Bilis

    Assalam Abg Saiful..
    salam perkenalan dari saya..
    ;)
     
  11. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    w'salam tuan ibnu batuta, selamat berkenalan dgn tuan juga ;D ;D ;D
     
  12. ATM13

    ATM13 Will gain new knowledge everyday in here

    Waalaikumsalam tuan TMAbang Saiful

    Dah ada dua arowana AS kat dalam nie dah... Abang Saiful dan Abang Sayang... hehehe ;D ;D ;D
     
  13. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hihihhi TQ3x tuan ATM hihi, panggil jer saiful pun alhamdulillah hihi ;D ;D ;D
     
  14. ATM13

    ATM13 Will gain new knowledge everyday in here

    Hehehe abang lebih umur dari saya berbelas tahun bang... so saya panggil Abang Saiful lah yer pasni... ;D ;D ;D
     
  15. arif.aimi

    arif.aimi Arif ~ 012-6899787

    tadi tak jmp topik tertanya2 jg saper abang saiful yg dah arowana ni...
    sblm ni tak pernah jmp pun komen2 abg saiful... ;D
    rupa2nya abang saiful ni abang Tengas Merah yg dikenali sblm ni... ;D
     
  16. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    abang saiful ??? ??? ???......siapa itu Abang Saiful.....majistret.....loyer.....dokter,..........hape....KAKI PANCING SI......huh.....naseb baek kaki pancing......dapat makan ikan ruan presh2..... ;D ;D ;D
     
  17. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Oooooo takmo orang sebut abang ye, ingat Abang Saiful ni masih manis 16 kah wei ;D ;D ;D

    Kalu nak panggil saya adik manba pon molek gak :eek: :eek:
     
  18. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hihi.. Alhamdulillah terima kasih tuan ATM ;D ;D ;D
     
  19. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hihi.. terima kasih cikgu, terimalah saya seadanya ini huhu ;) ;) ;) hihi ;D ;D ;D
     
  20. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    kikiki mike ni yop zammm ade ajenye hihi.. mekasih zam hihi ;D ;D ;D
     

Share This Page