rod budget utk casting@popping saltwater

Discussion in 'ROD aka. JORAN' started by arul87, Apr 24, 2015.

  1. arul87

    arul87 Tenggiri

    assalamualaikum dan salam sejahtera..nak minta bantuan tuan-tuan semua,saya nak cari rod casting saltwater untuk casting gewang max 60 gram..sebelum ni saya pakai rod major craft offblow 7 kaki PE 1.5-3 tapi saya dah hilang rod tu..tak tau letak kat mana jadi terpaksa beli baru..kalau boleh yang harga bawah rm 350..nak pakai urgent
     
  2. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    sekarang ade rod untuk light poping.....pe 2-4..7kaki 6 inci but join...eupro giant king.....rm260 kat pudu..... poping leh...nak buat main haruan ok gak
     
  3. arul87

    arul87 Tenggiri

    tq tuan..saya akan g pudu tackle nnt
     
  4. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    kedai pudu yang tengah tu......2miggu lepas.......hasya joran taman equien ade gak ari tu cuma spec macam tu tak pasti......
     

Share This Page