rim 14 siap tayar da SOLD.. tapi ada tayar 15/165/50 FALKEN AZENIS PULAK..

Discussion in '~PASAR KARAT~' started by jai peon, May 31, 2013.

  1. jai peon

    jai peon Marlin

    salam warga P.Net...
    nak jual spot rim seken size 14'',
    [​IMG]
    PCD 100/110
    (ngam untuk kancil, kelisa, kenari, viva & yg sePCD dgnnya)

    Rim siap bersalut tayar falken 14/165/55 seken ( bunga dalam 70%lagi)
    [​IMG]

    da 2 thun pakai..
    kondisi mcm dlm gmbr lah..
    kalau minat SMS atau call ke
    01123258117.
    nk tengok2 barang je pn bole..
    lokasi wa kat banting...
    nak juai rm500 je..

    tengkiu..
     
  2. - Nodri Selama -

    - Nodri Selama - 013-5872713

    Re: spot rim 14 siap tayar nak jual..

    wsalam...keta kebal wa boleh masuk tak?.......heheheheeh
     
  3. farzeli68

    farzeli68 H/p : 0197361900 (buka 24 jam)

    Re: spot rim 14 siap tayar nak jual..

    kalu dekat2 leh rembat gak ni..jauh ler pula.. ;D ;D ;D ;D
     
  4. jai peon

    jai peon Marlin

    Salam....
    FALKEN AZENIS
    165/55/15 untuk di lepaskan..
    kondisi BARU 100%
    Tinggal 1 set (4biji )
    Terbaek untuk kreta2 kompak...
    Boleh juga digunakan untuk dijadikan TUKUN tiruan....
    he3

    [​IMG]

    [​IMG]

    nk tgk2 dulu pn bole.
    Lokasi kat banting
    call atau sms 014-2660400 untuk pertanyaan..
    Harga rm600 aje..
    (rundingan damai diskaun senipis kulit bawang akan dipertimbangkan)
    ;)
     
  5. jai peon

    jai peon Marlin

    uhukk... uhukk...
     
  6. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    kalu rim 15 utk keta aku ok je ni tapiii yg ada bunga masih tebaiii la!
     

Share This Page