Pnet Most Online Record...

Discussion in 'PAPAN KENYATAAN UMUM' started by kopytiam, Jun 23, 2012.

  1. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    dah pecah rupanya rekod untuk tahun ini...isk...Tahniah buat semua forumer !!!....


     
  2. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    memalam pun ramai?? pepehal pun tahniah buat semua.. dan tq pada tuan AGM paaal perasan kan rekod nie dah pecah....

    TAHNIAH PNETTERSSSSSSSSS
     
  3. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    apa agaknya ada 6 jun tu sampei ramei bebenor ek...beat rekod lama by 21 orang...hehehe
     
  4. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    hari rabu plak tu... hmmmmm musyikil nieee kekekeke
     
  5. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    dapat tangkap tak sape ahli kita yang pecah rekod tu ? ;D ;D ;D
     
  6. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    perghhhhh TQ kopy dgn inpo ini ;D ;D ;D ;) ;) ;).. memang tebabommmmmlah P.NET tahniah semua & tahniah P.NET ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  7. arif.aimi

    arif.aimi Arif ~ 012-6899787

    ini menunjukkan forum p.net byk info yg blh dikongsi.
    saya sendiri salah sorg yg byk dpt info berguna melalui forum ni.
    terima kasih otai2 p.net semua.
     
  8. Rizal JJ

    Rizal JJ Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

    heee...heee...apada afiz...tu pun nak kasi tau kerrr....
    kan para bapa nak tambah anak malam tu....preeeengggg... ;D ;D ;D ;D :p
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hehehehe bijakk bijakkkk ;D ;D ;D
     
  10. Rizal JJ

    Rizal JJ Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

    heee...heee...tima kasih Bg TM....sib baik si afiz ngan AGM tak perasan... ;D ;D ;)
     
  11. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    tuan AGM... Saya tiafa kaitan dgn stetmen diatas.. harap maklum
     
  12. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka


    pasai ramai nak g "maldives" kot ;D ;D ;D

    Apapun.... Tahniah Pnetters ;)
     
  13. abg_tegar

    abg_tegar kawan budak baru mancing....

    cun....teman lagi active buka P.net dari men FB...men FB lame2 boring..P.net ni makin lama makin ketagih...hehhe
     
  14. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    ketagih kat sini lain macam sikit ;D ;D ;D
     
  15. Rizal JJ

    Rizal JJ Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

    heee...heee...dia boleh inzal tuuuuu... :p :p :p :p ;D
     
  16. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    errr abg tumpang ketagih same bulehhhh ::) ::) ::) hehehehe ;D ;D ;D ;) ;) ;)
     
  17. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    teman ketagih binatang sebelah tayar bang TM tu ja ;D ;D ;D
     
  18. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    errr yg tu ketagihan ramaiiii tuan DU hehehehe :D :D :D jommm mancen cuace nampak baikk d'SI hari ni hehehehe ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  19. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    alamak.... cuace elok yer.... mcm Panas jer ::) ::) ::)
     
  20. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hehehehe ;D ;D ;D panas tu nak mancenlah namenye yopp DU hehehehe :D :D :D bg sejuk dgn memancing hehehehe ;) ;) ;)
     

Share This Page