ping pong d'ampang??

Discussion in 'Sukan & Rekreasi ( indoor )' started by aliceQX, Jun 28, 2011.

  1. aliceQX

    aliceQX Jemuduk

    tuan2 tau mane ade tmpat nk maen ping pong d'kwasan ampang nie? ??? ???
    lame x maen,gian la plak...hehe
     
  2. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    kat ampang takda... kat Shah Alam ada... meh ler sini...
     
  3. aliceQX

    aliceQX Jemuduk

    jaoh la tuan...saye student je...cuti sem...hehe...kalo ad kat ampang,ok la... ;D ;D
     
  4. razirusli

    razirusli Bilis

    shah alam kt blah mana tu tuan..
     
  5. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    Kat mana boleh beli meja ping pong yer??
    Ingat nak beli satu la... Ada sesapa tau? Area Klang...
     
  6. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    kedai sukan biasa ada ja tuan...stendet tibhar tu...bukit tinggi ada...belah2 area tuan tu tak pasti ler plak...
     
  7. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    TQ tuan kopytiam...
    Kat kapar ada satu kedai sukan tapi itu hari tgk takder...
    Nanti nak try pi ushar tgk kat bukit tinggi tu...
    Saya laki n bini tau la sikit main pingpong ni... Kekadang gian jugak lama tak main...
     
  8. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    pas semayang jemaat tadi kawan singgah usyar kedai ni (gugel map:3.015057,101.429912) yang kawan bajet ada tu , sekali dia kata habis tader stok lar plakkk...kedai ni (gugel map:3.015869,101.429067) ada tapi bukan tibhar...challenger (500++) ngan butterfly (700++) je yang ada...price include delivery...gud lark... ;)
     
  9. razirusli

    razirusli Bilis

    ada geng klang kaki ping pong kt sni..bleh join nnt.. ;D ;D
     

Share This Page