PERBINCANAGN AKTIVITI SELAIN MEMANCING {P.NET JOHOR}

Discussion in 'P.NET {SUKAN & REKREASI} ---> Bukan Sekadar Memanc' started by hairie85, Jan 19, 2010.

  1. ajoharis

    ajoharis Marlin

    macam mana pula timbul masuk sepital.... KDN kawan aje yg kurang sihat.... anto pi klinik dah ok dah.....
    la ni dalam proses pemulihan......
     
  2. hairuln

    hairuln Marlin

    ohh.tekezut gak ngan ayat tuan jenahak td... ;D
     
  3. ~jenahak~

    ~jenahak~ golek iwak

    klinik!!! coz kwn dengar tuan Hairie mcm cakap hospital..
    emm... mungkin salah dengar!!
    yg penting semuanya selamat...
     
  4. ajoharis

    ajoharis Marlin

    tq atas keperihatinan anda...
     
  5. hairuln

    hairuln Marlin

  6. ~jenahak~

    ~jenahak~ golek iwak

    its ok..
    ye la coz kata ada 'incharge' yg sediakan minuman & lap court.. ;) ;)
    last2, kwn tgk 'incharge' x de...

    *jgn marah Tuan Ajo... ;)
     
  7. ajoharis

    ajoharis Marlin

    next time bro.....
     
  8. hairuln

    hairuln Marlin

  9. ajoharis

    ajoharis Marlin

    bro.. sorrylah.. kawan x dek masalh nk g rikie chalet pasir lanun.. pagi banyk kerja petang pulak anak hbs sek. jek ajak g mancen kt lombong.. dh syok tarik ikan... x pergi.. muka monyok semacam.. bini kawan pun dh naik syok g nengok anak kawan manceng tarik ikan....
    tp kawan ada dapat no h/p. pemilik chalet. nama dia hj. rahman ( 019-7764778 ) kawan dah col dia. dia bg tau air ok.. tp. dia suruh bro kawan col dia sendiri.. senang sket.. tp hr thn baru cina mmg x dapat.. dh penuh.. kawan pun dh tanya member kt sana dia kata ok... air cantik.. hijau kebiru-2an..... jeks..
    dulu kawan selalu gak pergi situ.. x kira hr tengkujuh ker.. apa ker.. air tenang jeks.. ok.. cuma thn 2007 masa musim banjir.. tu teruk sket.. air keruh sgt... kat sana pantai terlindung dgn pulau...
    bro blh cuba col dia dn tanya apa yg bro nak.. hehe.. kawan x reti nk tanya.. hahahaha... x pernah lg duk chalet...


    pm yg kawan terima dro bro pelatung parit.... apa ceta sekarang... yang nak buat family day ......
     
  10. ~jenahak~

    ~jenahak~ golek iwak

    ni dah bagus ni...
    kwn pernah gi, tp dah dekat 6/7 tahun lepas la...
     
  11. hairie85

    hairie85 Marlin

    bla nak pi ni kawan2
     
  12. ajoharis

    ajoharis Marlin

    kalau tak kita pi redang ajelah...... apa macam ada bran..... he he he...
    (kofidenya aku......macam kat kokong aje .....)
     
  13. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Aktif juga ahli bahagian selatan menganjurkan sukan. Teruskan usaha dan latihan kalian. Jika ada kelapangan nanti buat tournament sukan antara zon selatan, utara, pantai timur dan zon tengah.
     
  14. syamnich

    syamnich Bilis

    btol..btol..btol.. sokong!!
     
  15. wan82

    wan82 Marlin

    SALAM BRO...?

    APE CERITA SKRG...ADA MAIN BADMINTON LG TAK?KLU ADA,BLEH KAWAN JOINT..LAMA DAH X MAIN BDMINTON NI,SAMBIL TU BLEH CERITA PASAL PORT2 PANCING....!

    CONTACT SAYA 0126858391/KLU X ANGKAT SILA SMS
     

Share This Page