patin sg.dengkil

Discussion in 'Air Tawar' started by arakandji, Aug 16, 2010.

  1. abee

    abee Rezeki itu dari allah jua

    Attached Files:

  2. alem

    alem Tak kisah air masin ke air tawar

    Tahniah Tuan wannsscfs. Tuan Alem, ajak2 la kawan gi kat kat situ.
    [/quote]

    kawan2 semua sibuk adehh..xde geng nk turun :(
     
  3. ketum

    ketum Bilis

    kawan2 semua sibuk adehh..xde geng nk turun :(
    [/quote]

    Jom kite mempatin sabtu mlm ahad nih...
     
  4. Tun Jebat

    Tun Jebat awana@mail.com

    Jom kite mempatin sabtu mlm ahad nih...
    [/quote]
    hamba duk kat seksyen 1 bangi, nak folow boleh, tunggu kat mana? roger2 0133150427
     
  5. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    [​IMG]

    patin dengkil minggu pertama puasa ;)
     
  6. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

  7. alem

    alem Tak kisah air masin ke air tawar

    xda turun pagi ker...nk ikut ...hehe
     
  8. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    tak pastila..kalau air cantik bebilapun boleh turun tuan Alem.

    tapi turu biar berdua atau lebih...jgn solo sebab bahaya.
     
  9. ketum

    ketum Bilis

    Nak share skit hasil smlm 7 September 2014

    [​IMG]
     
  10. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    Tahniah,nampak dah gambor ni kat FB rasanya...memang mantap ;)
     
  11. ketum

    ketum Bilis

    Hahaha.. ader nampak ker? tp tade post ape2 pun kat FB... Klu ader tue.. org lain menumpang gambar la tue...

    Bg semangat..
     
  12. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    memang gigil kalau tenung lama2 gambor ni.. ;)

    tuan ketum duk mana,leh join sekali nnt.

    nak nuntut sikit je... ;)
     
  13. alem

    alem Tak kisah air masin ke air tawar

    banyak ni nak kena belajar hehee...
     
  14. sampansementa

    sampansementa 016-2986077 - kalau nk membangau berjemaah

    hajat x pernah kesampaian... nk merasa patin sg dengkil lg...huuuu :'( :'(
     
  15. ketum

    ketum Bilis

    Hahaha... takyah nak nuntut sgt tuan akhil.. saya duk kat equin park... klu nak mempatin.. ajak le skali.. wasap 0162039116
     
  16. pAkPoNg

    pAkPoNg Bilis

    Wah.. Layan ni.. Kawan nak pegi, tapi jalan pun xtahu, kaki pun takde.. Layan sorg2 takut pulak
     
  17. afiq silva

    afiq silva Marlin

    hari ni.. kumpau.. air laju skit.. ikan pasif nak makan(tapi guna gewang pastu sangkut roti canai dekat mata nak makan, cuma x lekat).. mgkin sbb waktu petang, ikan agak pasif.. ada yg dtg dari pkul 10am kumpau(saya main dlm 5pm-7pm)
     
  18. darthsyaz

    darthsyaz Bilis

    apa citer port ni sekarang?
    :-\
     
  19. Fendi3z

    Fendi3z Bilis

    Salam..
    Minggu lepas balik kul 5pagi kt port sg dengkil tu..dptlah anak ikan patin 5 ekor..mak bapak dia tidur kot..
     
  20. gaara_X

    gaara_X Marlin

    next week....layan patin plak.....sesambil layan udang....
     

Share This Page