Pantang larang semasa wife pregnant..

Discussion in 'Keluarga' started by belida23, Mar 28, 2014.

  1. Neuroreef

    Neuroreef Marlin

    Terbaikla petisyen2 dr otai2 sume..kwn pn skg ni istri tgh peknen gak,tp stil gi mancen gak..siap booking trip ngn sorang organizer kt pnet yg tersohor lg mahsyur tu..hehehe.. ;D cuma kena beringatla jgn dok leka asek nk g manceng je smpi lupa keluarga..nk buat apa2 pun biar berpada-pada..hukum dan peraturan dh ada ditetapkan..amar makruf,nahi mungkar.. ;D ;D
     
  2. ewak

    ewak Arowana

    ha haha x yah pantang2 laa..nk gi mancen, pegi je..kalo kluar umah ngan niat baik tulus & suci, insya allah yg ditinggalkan kat umah akan terpelihara
     
  3. Neuroreef

    Neuroreef Marlin

    Betui3!!!setuju 200%.. ;D
    Mekaseh sifu bg backup kuat...dh xde keraguan dh nk memboron pasni..hehehe.. ;D
     
  4. Aris

    Aris Bilis

    aku pergi gak mancing time wife pregnant..tapi bile nk buka mata kail kt ikan aku suruh kawan bukakan..tapi lepas ni kalau wife prenant lagi aku buka sendiri la sbb ramai otai2 dlm ni mcm ok jee..hehe..
     
  5. ewak

    ewak Arowana

    kalo sayang bini, tinggal2kan :-* :-* :-*
     
  6. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    hahaha.......den suko sangat..
     
  7. ewak

    ewak Arowana

    adeiiiiii ;D
     
  8. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Ingat dapat ikan tu suh kawan layan karen dulu .. kekeke


    Sebab lpas tinggalkan seminggu dua hangatnya lain macam kan tuan ewak ? ::)
     

Share This Page