Pakej memancing ngan Ajie Joran Maluri di Port Klang..

Discussion in 'Perbincangan @ perancangan mengadakan pertandingan' started by semilang karang, Jun 17, 2009.

Tags: Add Tags
  1. Salam kengkawan semua..

    Memandangkan ramai yang bertanya pasai trip ngan ajie joran nie.. Apa kata kita setkan satu tarikh utk menyerbu port klang ngan sampan beliau.. Apa kata saudara2 cadangkan tarikh yang sesuai untuk kita menyerbu kesana..

    P/S: Ok.. Kita tukar port mancing dulu. Dari sg buah ke port klang..hahahahahahahhahaha... Setukuuuuuu
     
  2. mukakeli

    mukakeli Marlin

    botul tu... botul tu... botul tu...
     
  3. mukakeli

    mukakeli Marlin

    wah2, montang2 dio tak mancing kolam air tawar....
     
  4. Hahahahhahahahaaa... Amacam.. Ado bran
     
  5. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    kawan pon setuju..
    asik2 sg buah jer..
    ikan kat sana pon dah kenal saper yg selalu datang..
    huhhuhuh...

    pasal baju kawan ikut majority lah..
     
  6. buntal bujur

    buntal bujur Mengey...mengey...mengey...!!!

    Kita p pulau ketam..naik bot haji kita....
     
  7. Haaa. kasi list nama....

    Sapa nak pi pulo ketam ngan aji...
     
  8. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    bila tu?
    kalo kena masa nyer kawan pon nak join sekaki..
    dah lama gak x turun nie..
     
  9. Bukak ler thread baru bro..
     
  10. mukakeli

    mukakeli Marlin

    kok takat port klang sapo takuit.... bilo tu.... heh heh heh....
     
  11. Nanti sya buka thread baru bro..
     
  12. mukakeli

    mukakeli Marlin

    lambat bonar... apo kato hujong minggu ni....
     
  13. Ahad memang dah ada trip ler bro.. Sabtu ajie pun ada trip.. Pendek kate, ajie sabtu dan ahad dah memang ada trip.
     
  14. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    ajak pengail 376 skali.......

    spt la lyn 2 bot....GATH DI TGH LAUT.......
     
  15. Bagus sangat cadangan tu...
     
  16. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    den setuju klau Ahad ni kot....

    klau ramai yg nk join.....kita try ajak pengail376 skali.........dia pon ada bot kt klang gak...
     
  17. mukakeli

    mukakeli Marlin

    molek sangat tu warith....
     
  18. Bot ajie dah ada 5 orang pemancing termasuk ajie. Muat lagi tak ??
     
  19. ejoy_burger

    ejoy_burger Marlin Staff Member

    ehem... ehem... 5 orang tu termasuk mamat yang jual burger ker??? hehehe....
     
  20. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    cuba ejoy kol pengail376........mana tau klau2 dia nk join..?
     

Share This Page