P.net semakin hebat dan mengila ahlinya.

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by CQ, May 6, 2009.

  1. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    ni la akibatnya kalau tengah makan ikan gatal nak mengiaw... bunyi pun pelik je... takkan ini kucing kacukan ayam belanda pulak ? ;D
     
  2. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Kucing baru nak tukar gigi susu ni ;D ;D
     
  3. kimie

    kimie Marlin


    kikikiki....stujuh.... ;) ;) ;)
     
  4. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    kalau tak boleh mengiaw takpe.. slow2... nanti dah tumbuh gigi milo susu... jangan berkokok dah la ;D
     
  5. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ


    Berkokok tu nanti ada yg pengsan dgr,ingat ayam rupanya..... ;D
     
  6. ojang

    ojang Phone : 012-6414733

    oitt... oitt... pe main gigi-gigi ni ha...
     
  7. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    alamak... tokey dia dah datang.... takpe2 menyamar jadi kucing... mbekkk mbekkk... eh.. kenapa suara cam kambing ni.. try sekali lagi... mbekkk mbekk... dah sah la... kambing rupanya
     
  8. kimie

    kimie Marlin


    kikikiki....adoiii laaa si naga nih....... ;D ;D ;D...keras buasir aku balik
     
  9. Kelemboy_utara

    Kelemboy_utara Asyik mimpi mancen jer....


    ek eke ekeeeee....ramai gak otak macam aku kat forum ghupenye.... ;D
     
  10. kimie

    kimie Marlin


    kikiki....tuh kita cuba dekat2 kan... :p :p :p
     
  11. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    tapi kat luar aku pendiam tuan kelemboy yang kacak... ;D
     
  12. kimie

    kimie Marlin

    lallalalalalalalalaaaaa...pendiam???? huh !!!!
    kalo bab menbahan dan menggelak kan orang bagi laaaa kat dia.... :p :p :p
     
  13. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    itu kembar aku kot tuan kimie... heheheh,
     
  14. Kelemboy_utara

    Kelemboy_utara Asyik mimpi mancen jer....

    sama la kita...pendiam dan kacak ;D

    kimie dok jeling2 apa??
     
  15. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    kimie jeling sebab dia manis dan penyantun... sape nak cari menantu.. cari cam kimie... nasib baik aku takde anak lagi... ;D
     
  16. kimie

    kimie Marlin

    huh !!!! ::) ::) ::)
     
  17. aziznasir

    aziznasir Dulu mancing...Sekarang pun mancing...

    teman sokong bebeno.... ;D ;D ;D
     
  18. kimie

    kimie Marlin

    huikhhh !!! seb baek teman dah kawen...kikiki :p :p :p
     
  19. ojang

    ojang Phone : 012-6414733

    tambah r lagi sorang.. ada 3 kosong lagi de :p :p :p
     
  20. kimie

    kimie Marlin

    hisssh jang....sowang pun dah terketor2...ni kan 3...4...kikikiki
     

Share This Page