Nasi Arab Power - Inti College University Nilai

Discussion in 'PAPAN KENYATAAN UMUM' started by Zass, Feb 4, 2014.

  1. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Asal nak PM2 lakkkk..... letak jer lar alamat kedai tu kat sini..... ::) ::)
     
  2. Zass

    Zass Marlin

    Nak pekena Nasi Beriani Moghul bole pekena restoren baru bukak berdekatan foodcourt dengkil ikut jln lama dr Putrajaya ke Pekan Dengkil...Beriani Kambing rm10 hengget aje :eek: :eek:
    [​IMG]
    Rasa Beriani Kambing dia mmg OOOOmmmmmph... ;D ;D disamping itu restoren ini ada jual Murtabak Singapore King Size..
    [​IMG]
     
  3. Zass

    Zass Marlin

    Tudia Murtabak Singapore...mkn 2 org kenyang wooooo...

    [​IMG]
     
  4. poyan laut

    poyan laut Marlin

    aduussss sedapnye tgk murtabak petg2 yg dingin ni...
     
  5. mahathir

    mahathir 019-3779299

    aku dah 4 x mkn ngan tapau kat kedai niiii.... mutabak dia memang terbaikkkk... 1 keping rm 12... besar punyerrrr
    ada perasa ayam, lembu, kambing....
     
  6. Zass

    Zass Marlin

    fuyooo....terbaekkk ler cikdet :D :D
     
  7. poyan laut

    poyan laut Marlin

    cikdet pon pggemor murtabak rupe nyerrr ;) ;)
    bole ngetes ni.., sy 1family gilo murtabak hehe ;D ;D
     
  8. Zass

    Zass Marlin

    Beriani kambing moghul jugak terbaekkk bro... ;D ;D
     
  9. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Yg buat mutabak ni tokey kedai sendiri..... tapi kalang kabut sikit..... bila byk oder...
    Aku dah bg idea suruh ambik oder N tulis senang ingat....tapi dia kata nanti dia buat...
    buat mutabak x kedekut.... sebiji mutabak pakai 4 biji telor..
    belah dalam 2 biji tabur daging.... pastu blah luar 2 biji tabur daging lagi....
    Memang terbaik N mantoppppp
     

Share This Page