1. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    oooo... tak dapatlah nak berjumpa... ermmm.... sebelum 25hb klau saya rasa nak join, saya buh la nama... takde tarikh tutup kan? hehe
     
  2. bidan

    bidan "Mancen sampai Pensan"

    Masa masih ada PS, InsyaAllah satu masa nanti boleh jumpa... ajak cik einn sekali tauuuu....
     
  3. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    insyaAllah... ada jodoh/rezeki bertemu la kita...

    tang ngajak cik einn tu... eeerrrr... eeerrrr... saya ni 'takut' pompuan... hehe ;D
     
  4. cik_einn

    cik_einn Guest

    aaa tunggguuuuuuuu.....nak kena libeh la abg bidan nih.... ;D

    aa mcm biase dengo jek ayat camnih......ye la tuuu.....takut la sangattttt...
     
  5. blue_merlin

    blue_merlin ada trip jalan

    heheeh cik_einn libasss tu jgn kuat2 kan masuk spital lak tuan bidan tu :D :D
     
  6. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    ;D ;D ;D
     
  7. CQ

    CQ QURSANYproductions

    Re: CADANGAN NAK TUKAR USERNAME

    ok.. selamat berforum..! ;)
     
  8. Re: CADANGAN NAK TUKAR USERNAME



    Permohonan saya diluluskan....terima kasih...terima kasih....Ribuan terima kasih...Tn CoNan.
     
  9. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    tahniah tuan zawawit... saya tumpang gembira... ;D
     
  10. bidan

    bidan "Mancen sampai Pensan"

    Ha ha ha ha.... Pemancingsepi... adehhhh.... selalunya yg nak kena sepi sepi ni mengendap je SP.. ha ha ha lariiiiii..
     
  11. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    hehe... ;D ;D ;D

    p/s: saya bukan 'pemangsa'... eerrrkkk apa aku tulis ni??? kand salahpaham plak depa... ;) :D ;D
     
  12. Terima kAsih kerana menukar nick saya... TQVM
     
  13. Rod with Reel

    Rod with Reel Jemuduk

    apasal abg zigerX tukar nama? namatu kan best ;D
     
  14. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    yg baru lagi best... errmmm ;) :D ;D
     
  15. boyka

    boyka Pelata

    tulun2....

    de sape2 ble tulun link kan cara nk tukar profile name x??heeee byk sgt, x reti nk carik.....
    tq...
     
  16. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    sila PM sy sebab yg munasabah.......?

    jika sidang parlimen meluluskan....nama anda akn ditukar oleh pihak kami..
     
  17. ras

    ras ras@pancing.net

    haha....kena tunggu parlimen bersidang tu ;D
     
  18. - Nodri Selama -

    - Nodri Selama - 013-5872713

    Re: NAK TUKAR NAMA + rentetan semasa ziarah

    Salam,tuan-tuan MOD yang dikasihi.
    rentetan dari lawatan ziarah balu,anak dan keluarga mertua arwah Fendy pada Ahad 02.10.2011,adalah lebih baik jika tuan dapat menukarkan nickname arwah kepada nama balu @ anak beliau agar mereka dapat log-in masuk ke PNET.
    Sekarang balu dan kakak beliau masih menggunakan nickname arwah.....bagi mengelakan kecelaruan timbul, sesuatu idea yang baik harus dilaksanakan....

    Saya bagi pihak keluarga mertua arwah ingin menyampaikan bebanyak TERIMA KASIH DAN SALAM kepada semua forumer pancing.net yang terlibat secara langsung atau tidak langsung kerana mengambil berat dengan isu ini. " ANDA MEMANG TERBAIK ".Sumbangan dari kutipan yang dilakukan sepanjang 2 minggu telah selamat diserahkan pada yang berhak. Jumlah? sebulan gaji+ot pekerja sektor awam.

    Perasaan pilu masih menyelubungi keluarga ini atas kehilangan arwah.

    Terima kasih tidak terhingga kepada
    Tuan tebal pipi dan isteri atas kesudian tuan menemani ziarah kami kerumah keluarga mertua arwah.
    " ANDA SAHABAT SEJATI "

    sekian dari saya.........
     
  19. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    Re: NAK TUKAR NAMA + rentetan semasa ziarah

    [​IMG]
     
  20. ras

    ras ras@pancing.net

    Re: NAK TUKAR NAMA + rentetan semasa ziarah

    tu le sebaik nyer,......
     

Share This Page