Merancang Keluarga??

Discussion in 'Keluarga' started by hazwan, Dec 10, 2009.

  1. hazwan

    hazwan Peace

    Awat senyum jek as..?? :p :p :p
     
  2. batuladung

    batuladung Siakap

    dah tatau nak taip aper as senyum jelah..hihi senyum tu kan sedekah.. ;D ;D
     
  3. kail sejengkal

    kail sejengkal REMBAU-SEREMBAN-N.SEMBILAN

    dah kiro mati Syahid tu kan??
     
  4. kail sejengkal

    kail sejengkal REMBAU-SEREMBAN-N.SEMBILAN

    setakat ni ank saya masih lagi sorang,umur dia tahun depan masuk 4tahun..boleh la dikatakan merancang jgk..insyaallah tahun dpn klu ada rezeki boleh la tambah sorang lagi.. ;D ;D sebab ank saya slalu tanye:-

    Anak: Papa,mane baby??tisya nak baby kecik mcm acik sblh umh tu..
    Papa: Yelah,yelah..nti papa usahakan.... ;D ;D

    mmg meriah klu ramai ank tp byk faktor yg perlu diambil kira spt kewangan,masa,perhatian,didikan dan lain2..
    ''Buat'' anak mmg best@senang tp tanggungjwb tu jgn skali diabaikan..

    pendapt dr saya.. ;D ;D
     
  5. hazwan

    hazwan Peace


    hehehe...
    btol tu Tuan kail sejengkal...biar tak ramai tak mereka semua ni tak terabai...
     
  6. kail sejengkal

    kail sejengkal REMBAU-SEREMBAN-N.SEMBILAN

    btl,btl btl.... ;D ;D
     
  7. ajoharis

    ajoharis Marlin

    merancang tu apa....
    banyak yg aku tak fahamlah ......
    penapis air tehlah.....
    boleh huraikan ngan lebih lanjut......
     
  8. batuladung

    batuladung Siakap

    ekekekekke tu kene tanyer org yang banyak pengalaman.. ;D ;D
     
  9. ajoharis

    ajoharis Marlin

    sapa yg otai tang tajuk ni... kawan nak bertanya.....
     
  10. wawi

    wawi Marlin

    ;D ;D ko tnya ja bro ajoharis..nanti diorang jawab la tu...
     
  11. ajoharis

    ajoharis Marlin

    merancang keluarga tu apa....
    macam mana nak buat..... setiap pemancen kena buat ke....
     
  12. wawi

    wawi Marlin

    em..susah nak hurai ni..tgu otai la jwb nanti ye?... ;D ;D
     
  13. ajoharis

    ajoharis Marlin

    akan ku tunggu jawaban dr otai2....
     
  14. jerung bin hitam

    jerung bin hitam update terbaru aktiviti BongkarLubok di facebook

    jenahak cakap tu tul la
     
  15. uehammer2

    uehammer2 EuHammer

    anak ramai ler best..
    dok rumah derang gilir2..
    cucu kompem rmei..
    ;D ;D ;D ;D
     
  16. Rizal JJ

    Rizal JJ Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

    sy tak rancang pun...
    cuma plan je...
    baru nak masuk anak ke-2 thn depan...
    mungkin break lg sekejap dan utk anak
    seterusnya dan yg terakhir..
    atas faktor usia... hee....heeee...
     
  17. batuladung

    batuladung Siakap

    :D :D :D
     
  18. Betok76

    Betok76 Marlin

    Merancang keluarga...???
    1. Belum kawin
    2. Dah kawin
    3. Nak kawin lagi..

    Hehehe... yang mana satu ni?? ;D ;D
     
  19. hazwan

    hazwan Peace

    Apa yang saya maksud kan di sini ialah tentang orang yang dah berkeluarga, Ada diantara nya dapat anak setiap tahun seorang, Sampai tak terbela pon ada... ada diantara nya juga tidak mahu anak ramai..... sekian utk MAkluman semua... :D :D
     
  20. chromeibanez

    chromeibanez bile nak balik ni?

    sy cuba merancang disebabkan pekerjaan ni yang sentiasa berjauhan dari keluarga...
    tapi kita hanya mampu merancang, tuhan yang maha kuasa menentukan..
    insyaallah tahun depan dapat anak pertama...
    cuba yang terbaik walaupun sentiasa berjauhan....

    insya allah.
    ;)
     

Share This Page