Mencari Port Siakap Liar..

Discussion in 'Air Masin' started by Amir AzimeeArifin, Jan 3, 2013.

  1. daqlie

    daqlie DFD reporting....

    Dh lame tak nmpk ini orang... Mane ilang daaaa.... BZ la tuh.. ;D ;D ;D
     
  2. nanotrako

    nanotrako Bilis

    kalau diikut mmg bz..tapi adala jugak terlepas ke BM tengahari buta sorang2...hajat hati nak tengok air jerrr..last2 membangau jugak.. ;D ;D..skarang tgh dok studi tasik2 sekittar putrajaya.. ;D ;D
     
  3. Daiwa_J13

    Daiwa_J13 Jemuduk

    ada port..area jimah. n9, dalam sikit..tp masalah time kena men pagi dan nak pakai umpan udang idup..sy x pandai jala..(port org bagitau la) x pernah pergi pun :p
     
  4. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    ha betul la tu... ;)

    tapi bagitau secara terang2 kat sini boleh jadi akan membuatkan penduduk tempatan mengundang rasa marah sebab org luar masuk dan buat onar kat port tu spt menjaring, menuba, merawai dsb. kalau dtg mancing je xpe lah jugak. len kali berhati2 bila bagitau sesuatu port tu jgn sampai jadi kes2 sebelum ni yg diwartakan secara terang2 akan musnah x lama kemudian ;) :)
     
  5. limpzkit

    limpzkit Siakap

    kalau kat jimah tuh naik bot atau main tepi je
     
  6. pulau_man

    pulau_man 017-2121160 nak ajak manceng call aje...

    patot le duk tersedak2 je aku neh...ropernyer ramai yang sebut...
    daqlie jom LUPE lepas tekak siyakap lior nak?
     
  7. daqlie

    daqlie DFD reporting....

    Dlm perancangan.. Tp xpasti lagi bile.. Ke teman terLUPE... ;D ;D ;D
     
  8. Siparipari

    Siparipari Marlin

    Da bagi tau jaga lah elok-elok tempatnya..Kan khazanah kita bersama..Saya pun orang pengkalan yang bagi tau. Tapi memang banyak Bulan dalam tu, sebab kami sempat mengendap masa petang. Sampai ke hilir sungai, memang banyak. Air pun jernih sangat, sesuai untuk casting dan Flyfishing.. Tapi naik bot lebih selamat dan berbaloi rasanya. kalau menebing bahaya la sebab kena lalu celah bakau yang berlumpur tebal. Macam macam ada nanti..
     
  9. Daiwa_J13

    Daiwa_J13 Jemuduk

    YUPS..bukan x tau saja malas nk tunjuk maps..kita ikut2 org jer menjala, dapat la udang, siakap mmg men waktu paling sesuai awal pagi masa air nk pasang, tp tido pun sodap :p
     
  10. Siparipari

    Siparipari Marlin

    Nak tido ke mancing ;D
     
  11. Dtx250

    Dtx250 Bilis

    Update 2017. port siakap liar tu meriah lg x?
     

Share This Page