MENCARI ANAK ANGKAT

Discussion in 'Keluarga' started by adichrome, Feb 15, 2012.

  1. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    assalamualaikum dan salam sejahtera

    saya sedang mencari seorang anak angkat bagi pihak kawan saya

    1.jantina perempuan
    2.selain daripada keturunan keluarga islam, bangsa tak kisah
    3.umur 1 tahun kebawah,
    4.bukan dari jabatan kebajikan atau rumah anak yatim .
    5.pada sesiapa yang tidak mahukan anak yang baru dilahir pun boleh (daripada buang dlm tong sampah elok bagi orang)
    4.MoU dengan keluarga asal akan disediakan.

    kalau kawan2 ada info boleh lah PM saya. kerjasama anda amat saya hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
     
  2. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    maaf teman bertanya tuan adichrome...kot lar tuan tau...naper ek yang nombot pat tu ? [​IMG]

     
  3. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    kawan saya cakap senang nak berurusan dengan pewaris ;D buat masa sekarang dia dah ada 2 orang anak semua lelaki dah besar panjang dia nak yg pompuan lak
     
  4. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    ooooo...macam tu ya...kira isu 'birokrasi' lar ek...[​IMG]

     
  5. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    macam tu lah ceritanya ;D
     
  6. bdboy76

    bdboy76 Marlin

    mmg ada.....mangsa rogol tanpa rela.......
    tunggu masa nak melahirkan jer nie.....kalau kompom beliau xmo teman roger ke komer ;D
     
  7. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    adeh...
     
  8. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    dio x mo keturunan Islam.... amik perhatian ek... ;)
     
  9. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Awek angkat ada tak ? .............. prennnnnnnnnnnnngggggggggggggg ;D

    Saya ingat saya yg salah baca tadi ;)
     
  10. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    yang tu xde masalah rogol rela ke rogol tanpa rela ke @ terrogol ke janji anak tu pompuan ;D
     
  11. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    yg tu ambo sendiri tambah atas dasar tanggungjawab sosial (agama) sebab kawan ambo tu chiness non-muslim ;D tapi kalau ada individu keturunan islam nak bagi terpulanglah ;D
     
  12. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    semoga tuan adichrome dapat membantu sahabatnya ::) ::) ::) ;D ;D ;D
     
  13. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    terima kasih, harap2 kawan2 lain pon boleh membantu sebab pancing.net nie bukan sekadar memancing hehehehehe........ .;D
     
  14. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    betull3x hehehehe ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  15. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    ada yg tak nak anak , ada yang nak anak , ada yang nak tambah anak, ada yang terberanak hehehehehe....... macam2 ade itulah hakikatnya kehidupan dunia ;D
     
  16. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    sekutu !... ;) ;D

    plak tu...dah diberi pompuan...nak laki...dpt laki...ngidam pompuan...tak kira yg mengangankan kembar lagi... :p
     
  17. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Bukan cam tu wei !

    Dah dapat haruan mau siakap, dah naik siakap mau jenahak, pas jenahak sebarau pulok ............................ ;D
     
  18. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    i like ;)
     
  19. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    ini alasan orang yang dah ramai anak, tapi x mo tambah isteri.... I like ;D ;D ;D
     
  20. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    yang nie sukar nak dapat lesen lo hehehehe....... . ;D
     

Share This Page