Mencari anak angkat lelaki @ pompuan

Discussion in 'Keluarga' started by adichrome, Jan 20, 2014.

  1. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    salam semua saya membantu rakan saya mencari anak @ baby yg baru dilahirkan keturunan ISLAM utk dijadikan anak angkat dia takde anak, dulu ada yg Pm saya tapi kes tu dah selesai saya lupa siapa geng pnet yg Pm, kalu terbaca posting nie minta Pm sekali lagi jika budak tu masih ada. Terima kasih
     
  2. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    sendiri BUMP la ;D ;D ;D mana tau ada member2 nk reply hehehehehe..... . ;D
     
  3. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    erk...kihkihkih...

    ni...sama macam topik dulu tu punya spek ka tuan ?...

     
  4. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    salam, kes tu dah settle (maaf lupa cakap dah settle) nie yg baru lak, cuma spek ubah je no 1 dgn no 2 yg lain tu sama

    1.jantina perempuan @ lelaki
    2.keluarga @ keturunan islam (sah taraf)
    3.seboleh2nya umur 1 tahun kebawah,
    4.bukan dari jabatan kebajikan atau rumah anak yatim .
    5.pada sesiapa yang tidak mahukan anak yang baru dilahir pun boleh (daripada buang dlm tong sampah elok bagi orang)
    4.MoU dengan keluarga asal akan disediakan.

    kalau kawan2 ada info boleh lah PM saya. kerjasama anda amat saya hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
     
  5. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    tak dpt nk tolong tuan...'

    nanti sy cuba tnya2 kawan yg ada ank angkat..
     
  6. adichrome

    adichrome "Semoga Esok Masih Ada Ikan Untuk Ku"

    terima kasih tuan ;D
     

Share This Page