Mencari 4x4

Discussion in 'Kenderaan Lasak ~ MTB, MOTO-X, 4X4' started by pancinglama, Sep 17, 2012.

  1. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Ingat boron jer berkeliaran...... rupa nyer jimmy pun sama.... ;D ;D ;D
     
  2. zed

    zed Fishing is an obsession...

    mana lak butang like nihh ;D ;D
     
  3. pancinglama

    pancinglama Administrator

    dah kemas mcm ni sayang pulak nak redah semak/samun. ;D ;D ;D
     
  4. Amir AzimeeArifin

    Amir AzimeeArifin Siakap Liar,kerapu,udang galah.. Amir 0199969945

    Ada nk jual aritu.. Tapi tayar nya x terkangkang.. Cumaaaa...
    Dia jalan mengengkang.. ( jimmy palikat )... :D
    Larikkkkkkkkkk........... Jgn marah yerrrr...
     
  5. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Puiiiiiiiiii yg ni nak buat apaaaaa ;D ;D ;D
     
  6. ewak

    ewak Arowana

    err sapa plak jimmy palikat niihh..mintak pencerahan skit..aku x tgk tv..baca paper pon jarang2 skali
     
  7. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Jimmy palikat tu kete 4x4 berjenama suzuki jimmy bila sampai rumah di tutup dengan kain pelikat takut kene abuk.... ;D ;D ;D
     
  8. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    Sedikit info...

    Suzuki Jimny era baru sudah dilancarkan di Malaysia...
    Masih kekal dgn konsep pacuan 4 roda SUV kompak...
    Kapasiati enjin masih sama 1.3L, kuasa tork 110Nm @ 4100rpm
    4x4 Drive Action, 2WD boleh ditukar ke 4WD pada bila2 masa di bawah kelajuan 100kmj

    1 variasi/model JLX shj dgn 2 pilihan :
    - JLX 1.3L Tranmisi manual RM84,888
    - JLX 1.3L Tranmisi auto RM89,888

    Tgk pada gambar, rekaan luaran mmg dah tak nampak mcm model lama, bentuk agak mcm kotak tapi lebih kemas la dari model dulu... dalaman masih simple dgn panel dashboard yg ringkas shj...
    Tapi gambar yg dia kasi cat warna konsep camoflage tu mmg cun habis... meleleh air liur tgk sbb tak mampu nak beli hehee... ;D
     
  9. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    TQ Tuan kopytiam sbb tlg upload gambo...
    kawan susah nak upload sbb on9 guna hanset cap ayam...
     
  11. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    Hehehe...fhm tuan...tu yg kawan tempekkan tu...bagi lebih sket meleleh air liurnya...kihkihkih
     
  12. ewak

    ewak Arowana

    adehhh..meleleh ayaq lioq
     
  13. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    Upgrade Escape kaler camo mcm gini ler kang...hehehehe
     

Share This Page