memburu patin mekong sek24 shah alam..

Discussion in 'BAIT aka. UMPAN.' started by lan_spider, Feb 22, 2011.

  1. lan_spider

    lan_spider Marlin

    sape2 tau perambut ngan umpan mekong nie???tolong yer??
     
  2. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "

    dh try ka?
     
  3. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Bro lan ni salah parking wei ! sinikan laman pertandingan ....

    Mungkin MOD boleh tolong !
     
  4. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "

    mekong?
    owhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
     
  5. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    wow..mekong sudah mari :eek: :eek:
     
  6. Pengail Baru

    Pengail Baru 013.244.8847 (KL)

  7. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "

    adusss......xmampu lg laaaaaaa
     
  8. dz_hazart

    dz_hazart hasil pecah dara abu vendetta n ryobi protarget

    ;D ;D teman tak pi repit lagi kat kolam ni.... 1st time datang dapat patin biasa je..... umpan dedak + pandan.... perambut v
     
  9. techdroid

    techdroid Siakap

    mekong makan belum konsisten lagi kat sini. ada main tongsan dapat mekong pun byk. batu gantung ada, mata dua pun ada dpt. tapi umpannye roti je. ramai yg mencuba dedak pun tak kena jugak. tauke tgh ajar mekong makan roti.
     
  10. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    semalam de g jengok kolam ni....
    time tu ujan lebat...
    ikan banyak boiling...
    yg mancing rata-rata naik rohu size 1-2kg...
    tgok kat whitebord ade tulis ikan KARAK...
    ikan pe tu ye??
    de sesapa tau tak?
    bagi gambar skali.. ;D
     
  11. techdroid

    techdroid Siakap

    karak tu siamese carp kalau tak salah. badan dia tak panjang tapi gemuk. ada la beberapa karak kat sana. selalu org main tongsan terkena karak. karak pun makan mcm tongsan. rohu baru masuk beberapa hari lepas kot sebab tuh org dtg nak menggasak rohu.
     
  12. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    ooo....
    tq for info.... ;D
     
  13. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "


    ;D
     
  14. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    karak pulak dahh ???..brapa kg sekor :eek:
     
  15. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    tu ari tgok 11kg kat bord jacpot... ;D
     
  16. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "


    fuh.........
     
  17. topangler81

    topangler81 Bilis

    pengalaman den keno mekong kat 24 ni guna perambut v 2 mata mekong 12kg. perambut tali champion 18 paun matakail mustad takde lubang no8
     
  18. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "

    tq krn berkongsi info ;)
     
  19. techdroid

    techdroid Siakap

    tunggu lah mekong nye start makan betul2. mekong ni dia tak berapa pandai makan sgt. pelahap. so byk yg tak boll. pergi bungsamran thailand hari tu pun. mata satu je tapi byk juga yg tak boll
     
  20. topangler81

    topangler81 Bilis

    mekong ni susah nak boll mungkin sebeb mulut besar dan makan pun sambar. Kena cari teknik dan peralatan yang sesuai
     

Share This Page