Memancing di desa serdang..30 may 2009

Discussion in 'Koleksi video.' started by shambahar, May 30, 2009.

  1. shambahar

    shambahar Bilis

    [flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=2S0x4wYWA2I[/flash]
     
  2. ismikayz

    ismikayz Marlin

    Tahniah bro dan anak...mana tumpahnya kuah klu tidak ke nasi...hehe..generasi pelapis sukan memancing negara.... ;D
     
  3. jebatjohor

    jebatjohor Marlin

    tu nasib baik x mancen siakap liar,, kalau x penat bapak die nak kuar budget...hehe

    tahniah bro & sons
     
  4. shambahar

    shambahar Bilis

    ada juga kuah yang tumpah ke tosai atau ke roti canai
     
  5. shambahar

    shambahar Bilis

    akan buat juga, insyallah. 2 june (esok) kami di jangka bertolak ke taiping dan tasik banding dan terus masuk kelantan melalui jeli..
     
  6. nreba

    nreba itu abern

    kolam nie ade lagi yeh... da lame x pegi... kolam atas bukit.. bro pakai umpan ape kat sini yeh??...
     
  7. shambahar

    shambahar Bilis

    bom dan 1 pack power
     
  8. shambahar

    shambahar Bilis

    1 june 2009.
    Kolam air masin, Bukit Serdang.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. camunsif

    camunsif Jemuduk

    Kolam ni paling best pada saya, pasal ada GT!!! memang menarik giler...

    Tak pernah jumpa kolam yang ada GT sebelum ni. Dapat kecik jer dalam 2 kg tapi layan dia naik lenguh tangan ni ha...
     
  10. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    Tahniah bro...

    Hasil oleh Si Boy anda yang mantap...

    Bergaya betul dia...hehehe...
     

Share This Page