mega bowling sesi ketiga pada 05/11/2011

Discussion in 'Sukan & Rekreasi ( indoor )' started by klang gate, Apr 5, 2010.

  1. kimie

    kimie Marlin

    TIPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
     
  2. wiranegara007

    wiranegara007 Marlin

    Bulan raya mana leh tipu ;D
     
  3. kudinz

    kudinz Marlin

    mak sy ckp.. kalau tipu time raya nanti xdapat duit raya.. kan..kan.. :D
     
  4. kimie

    kimie Marlin

    ha ah...jgn bg dia duit raya...bg kat aku jer din...kikiki :p
     
  5. wiranegara007

    wiranegara007 Marlin

    Aku pun nak gak..eh kimie!!! pe potong line nie, g beratur kat belakang...hehehehehe ;D
     
  6. kimie

    kimie Marlin

    alaaaaaaaaaaaaaaa....... :'( :'( :'(
     
  7. qsepol

    qsepol Keluarga didahulukan..mancing diutamakan

    8) 8) 8)...
     
  8. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    ;D ;D ;D
     
  9. qsepol

    qsepol Keluarga didahulukan..mancing diutamakan

    tarikh n tempat dh ada ke blum...

    dh lama bola tk masuk parit ni.... ;D ;D
     
  10. adyputra

    adyputra Tenggiri

    senyap jeeeeeeee??????

    tarikh dah x sampai sebulan lagi? biar betik ade ke tak bowling tahun ni?
     
  11. tahh.....kalau x jadi kata kan x jadi. Tapi kalau boleh jadi ler.
     
  12. adyputra

    adyputra Tenggiri

    tarikh asal set dr awal tahun dah rasanya..tapi x muncul2 jugeee
     
  13. tak ada ler nampak nya. layan kolam udang ajer ler dulu sementara nunggu program lain on.
     
  14. wiranegara007

    wiranegara007 Marlin

    tunggu tuan tanah jer nie
     
  15. kimie

    kimie Marlin

    jom meruan lak tuan IKs ;D ;D ;D
     
  16. meruan iks tak pandai...
    tapi menajur biasa iks buat masa kecik2.

    Jom tajur ajer kat situ leh tak. ;D ;D
     
  17. Rex Silver

    Rex Silver 013-2343030

    jd ke game bowling nie?? bleh join x? ::)
     
  18. kudinz

    kudinz Marlin

    tuan tanah senyap jew nih..
     
  19. LANE

    LANE Pendek Kate Sebelum Tutup Mate Mancen Mancen

    hahahha dah dokek dah nihh takdok nampak batang idung ..

    daripada 2 tahun lepas thread nih kekekek

    kudin ..ajak la ajk ajk semua jadikan kenyataan ini event
     
  20. Rex Silver

    Rex Silver 013-2343030

    kalau ikut tarikh tu ade masa sebulan je lg....
    sempat lg kalau nk cari n booking tempat...
    main juz for fun pon ok... bleh eratkan hubungan silaturrahim
    :) :) :)
     

Share This Page