Lombong Bandar Tasik Permaisuri

Discussion in 'Air Tawar' started by bird, Nov 8, 2010.

  1. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    rasanya kalo raja ngan rakyat hamba n beta...patik atas sket dr hamba...tp still rakyat gak.. ;D
     
  2. bird

    bird Patin Sg. Dengkil

    Bro GT.. hari tu memantau ada orang dpt hasil ka..??

    bile la nak mancing kt situ...
     
  3. perahu

    perahu ......Warga Ampang......

    ....celah japlah,nak ikut gak jelajah lombong.....bro gt pakai spet aritu mancin dapat naik ikan takara @wu ping
     
  4. myfaiz

    myfaiz I am Who i am :)

    CIKGU GT.. hamba di kolam SUKIDA dari 7 pagi sampai 6 petang.. pulau depan kaunter.. siapa ader kat sana nampak lah kami membangau sampai mungkau.. haha
     
  5. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994


    ikan takara@wu ping....???
    ape tu ???
     
  6. perahu

    perahu ......Warga Ampang......

    Jenis ikan Takara@Katara dikolam wu ping En.Abang....heheh
     
  7. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    sorry la bang perahu....
    hamba kurang jelas lg.... :)
     
  8. bird

    bird Patin Sg. Dengkil

    pehh.. lamenye bro duk bertapa... baik ikut teman.. dpt gak sekor patin.. hehe..
     
  9. myfaiz

    myfaiz I am Who i am :)

    itu lah masalahnya.. talapia tu ader lah dapat..

    pengajaran saya dapat semalam ialah.. bawak lah extra reel lain kali gi mancing..

    dah jadi tabiat saya.. kalau kolam bawa set ringan2 jer...

    2 kali hook semalam baru ketat drag.. pussssssshhh. putus.. memang terbaik lah ikan sukida.. :)
     
  10. bird

    bird Patin Sg. Dengkil

    bro.. kolam sukida tu kt mane..??
     
  11. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994


    bang...sukida kat tekala jer....
     
  12. abg_tegar

    abg_tegar kawan budak baru mancing....

    bro GT kira nak meramas jek..hahaha...
     
  13. myfaiz

    myfaiz I am Who i am :)

    sekilo meter dari tempat ko mancing tu ler
     
  14. kecik-sepat

    kecik-sepat ULTRAS ANGLER

    huhu patik pun begitu jgk rakyat jelata :p
     
  15. kecik-sepat

    kecik-sepat ULTRAS ANGLER

    hehe klu kne ngn set joran yg btl tu mau meletup tuan faiz kt c2
     
  16. kecik-sepat

    kecik-sepat ULTRAS ANGLER

    hehe raja ngn rakyat bkn ke beta ngn patik ;D
     
  17. myfaiz

    myfaiz I am Who i am :)

    tuan kecik...

    set 5 kaki dengan tali 15 paun.. umpan pula tuan ajib dan cikgu lan punya.. mau tak putus kalau ikan2 tu makan hahaha...

    tapi first time laa.. baru nak main putus.. bukan sebab ader katu ker apa.. sebab ikan..

    memang ari tu.. banyak ikan besau dah tewaskan angler2 kat sana.. macha kat seberang sana pun asyik kalah dengan pacu jer...
     
  18. kecik-sepat

    kecik-sepat ULTRAS ANGLER

    fuh menarik bunyi nye..umpan pe tuan ajib ngn cikgu lan sediakan tu..ramuan tuk cik patin ke,repeat le pe lgi :)
     
  19. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Jgn la meracun hamba,pedih betul dgr,nanti turun bawa set perang siap bangla mini lagi pakai bateri ;D ;D
     
  20. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    kat situ kalo dah dapt mesti yg bsar nyer..
    ikan kecik bawah 2 kg jarang nak naik..

    disarankan guna tali 20 keatas..
    baru fight sikit dgn ikan tu..
     

Share This Page