Layan Apollo Kat Tepi Pantai Sekitar Klang...

Discussion in 'TEKNIK, GAYA, JENIS dan CARA PANCINGAN.' started by brotherjoe, Dec 1, 2009.

  1. ajoharis

    ajoharis Marlin

    kawan pun serupa...
    ingat petang ni nak turun...
    tapi kerana masalah yg tak dapat dielakan terpaksa mejadi penunggu umah..
    minggu depan kena turun ni....
     
  2. ~jenahak~

    ~jenahak~ golek iwak

    kita serupa!!!!!
     
  3. mzaharm

    mzaharm Tawakkal itu adalah berusaha bersungguh sungguh

    sama lah jugak.... ; :'( :'( :'(
     
  4. maggotz

    maggotz Marlin Staff Member

    berita terkini?
     
  5. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    hidupkan balik topik ni... yeahhh

    aku ada tertarik dengan gambar tanjung harapan. aku memang tak tahu kat mana tempat tu. cuma nak tanya 2 perkara,

    1. umpan ada di jual di mana, kalau boleh dapat udang hidup atau umpun2
    2. tempat strategik nak mancing.

    kalau tuan2 sempat baca minta reply. aku nak g esok. lepas layan cari rumah sewa
     
  6. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    umpan hidup banyak dekat tanjung lalu strike jer lepas padang golf tengok sebelah kanan......ade gerai yg bukak lampu....biasa sebelah mlm,waktu lain x pasti.......mcm-2 ade...
     
  7. Oren

    Oren Tenggiri

    pon nak idupkan balik la topik ni.

    nak tanya mana gambar apolonye?
    kaler ape? ijau ke merah ke putih ke biru ke?
     
  8. tuaslangkawi

    tuaslangkawi Bilis

    Appolo pernah layan mencaru je,nak kena try tgok kat pancang
     

Share This Page