KOLEKSI VIDEO JORAN MALURI .....???

Discussion in 'Koleksi video.' started by joran maluri, Apr 11, 2011.

  1. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    ekekekeke.... musti ada 18sx skit ;D ;D ;D
     
  2. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    ermm mm....;-p
     
  3. eizam

    eizam Marlin

    videonya...makin lama makin dsyat....
    dr 8 kg....ke 9 kg...
    pastu ke 10kg.....sampai tangguk pun patah kena tang 12kg...

    ish ish ish....byk btul ilmu abg aji ni...
    kalo teman nk copy and paste... X cukup tumb drive.... hard disk pun x cukup gak nie....

    Dia lah jd driver aka tekong... dia lah sifu...dan dia lah jugak yg tlg melayan mega2.... (sbb kena ada pengalaman nk bwk naik mega2 nie... lgpun Abg Aji dah tau selok belok tang sampan dan teknik2 mendaratkan si Mega......)

    dlm P.net x de ka anugerah ??... dah boleh passs dah anugerah tu kat abg aji...
     
  4. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    insyaallah akan ada tu..... ;) Tuan aji memang terbaik...
     
  5. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    TQVMM...tuan
    DEN mancing bukan kerana nama...
    bukan kerana nak cari makan...
    MEMANCING Kerana hobi dan dapat kawan2... :D :D ;D
     
  6. zed

    zed Fishing is an obsession...

    saspek la ngan tn aji...
    kena cari masa gak ni nk pollo aji cr boron p.ketam...hehehe
     
  7. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    joommm....hehhee
     
  8. eizam

    eizam Marlin

    saspek pulo ketam yg telah di kenal pasti...

    i like...


     
  9. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    pandai tul ajie mancing ye......
     
  10. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    ikan tu yg bodohh...hehhee ;D
     
  11. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    kahkahkah.....sebab tu la ye..........kehkehkeh
     
  12. zed

    zed Fishing is an obsession...

    LIKE la jawapan tn aji...hehehe
     
  13. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    heheheee.... ;D ;D ;D
     
  14. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    UPDATE PAGE 1.....​
     

Share This Page