KOLEKSI MUTIARA KATA ANDA....???

Discussion in 'Pengetahuan Am' started by joran maluri, Dec 5, 2010.

  1. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    MUTIARA KATA EDEN....??? AHAKKK AHAK...

    ADA DUIT SENANG BELANJA...???
    KAWAN BIAR BERIBU - BERKASEH HANYA SATU...???
    ADA UBI ADA BATAS TUNGGU AKU BALAS...???
    DIMANA ADA AIR DI SITU ADA IKANN...( I LIKE..)....???
    AKU - AKU PUNYA - KO - KO PUNYA....??? HE HE HEE ( TAIK IDUNG MASIN )
     
  2. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Takda peduli, hentam saja ............................... ;D ;D ;D
     
  3. Naz

    Naz Marlin

    Dimana ada ikan , di situ ada aku ..hahaha ;D ;D ;D ;D
     
  4. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    ;D ;D ;D
     
  5. Naz

    Naz Marlin

    di mana ada kemahuan ...di situ ada jalan !!
     
  6. pemancingsepi

    pemancingsepi Marlin

    mutiara kata??? eerrr... yg kat bawah ni boleh dikira mutiara kata tak? ;D
     
  7. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    MUTIARA KATA....BAGI DIRI SENDIRI TUAN PS... ;D
     
  8. Pengail Baru

    Pengail Baru 013.244.8847 (KL)

    NEVER EVER TRY BE EVERYTHING TO EVERYONE.. JUST NICE TO BE SOMETHING TO SOMEONE ;) ;)
     
  9. Naz

    Naz Marlin

    wow !! dalam bi lah .. sye pon nk letak bro .. [font=Verdana[color=purple]]DIE FOR SOMETHING OR LIVE FOR NOTHING [/color]!!! [/font]
     
  10. ilhamasong

    ilhamasong 017-777-3677 Lanun Johor

    " always the best "
     
  11. Naz

    Naz Marlin

    hehe .. sharing is caring !!
     
  12. Pengail Baru

    Pengail Baru 013.244.8847 (KL)

     
  13. Pengail Baru

    Pengail Baru 013.244.8847 (KL)

    agreed... ;) ;)
     
  14. Naz

    Naz Marlin


    hahahah !! entah lah bro .. mcm prnh jmpe tp x tau di mana ya???
     
  15. Pengail Baru

    Pengail Baru 013.244.8847 (KL)

    sharing is caring heheh... ;) ;)
     
  16. Jimmy

    Jimmy Marlin

    i jump u jump
     
  17. Naz

    Naz Marlin

    hahahahah ... ;) ;) ;) :D :D ;D ;D
     
  18. k0pi

    k0pi • Jigging Karat • รักการตกปà

    #1 : Jangan hidup seperti mati, tapi matilah seperti hidup
    #2 : Alang-alang nak jadi playboy, biar sampai isteri boleh keluar shopping bersama ngan gundik untuk beli present kita... HANG TERAAA!!!!
    #3 : Lebih baik aku percaya kat kayu dari ahli politik
    #4 : Memancing itu terapi jiwa kacau...
    #5 : Kalau nak berak, biar puas...
    #6 : Laut adalah tempat terbaik untuk rasa betapa keciknya kita kat alam semesta ni...
    #7 : Selagi masih ada akal waras, jangan berhenti belajar dan berfikir...
    #8 : Malu bertanya, tak sesat jalan dah... sekarang ada Garmin GPS...
    #9 : Aku takde duit, tapi aku boleh makan..
    #10 : Lembu lebih mulia dari kawan yang menipu
     
  19. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Woow ! Pengalaman n jalan hidup bro k0pi ni memang 'colorful' !

    Saya suka yg #7 n #10 ;D
     
  20. ras

    ras ras@pancing.net

    bukan susah nak susah,bukan senang nak senang=) fikir2 kan
     

Share This Page