kolam pancing air kuning senaling N.9

Discussion in 'Air Tawar' started by medan, Aug 24, 2010.

  1. medan

    medan Siakap

    nak tanye sape penah pergi kolam ni toke kolam bayr kita 1kg rm5, aku ade pergi ari tu, tp bangau jo umpan ady jawa pn tak jalan
     
  2. paknjang

    paknjang Marlin

    apa nak buat tak ada rezeki le tu...lain kali cuba lagi.. ;D ;D ;D
     
  3. pin_pin

    pin_pin Tenggiri

    ;D ;D ;D ;D
    BRO kolam ni kat mana ...bg lokasi skit .....umpan aju banax x try ke
     
  4. medan

    medan Siakap

    sampai pekan senaling masuk kiri jln nk gi kepis tu lu terus je mula2 jumpa kolam pncing blah kanan bkn tu, dpn lg blah kiri simpang dia, ada signbord warung kopi syam masuk kiri terus jo jumpa la t
     
  5. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    kepada tuan medan...untuk umpan patin...bley gunakan umpan roti lembik..(roti dadu yg dibancuh agak lembik..agak2 senang nak baling jerk...)..ikan kat sini shy2 buffalo shit....curi2 makan jerk...tp kalo skali dapat..gadang2..hehehhee....kalo tongsan plak..pakai dedak....guna mata spring..tp port tongsan ni kat hujung skali..tebing tinggi...nak tangguk pun susah...hamba pernah terlucut sekor tongsan sebab nak tggu member turun tangguk lambat sgt...takut terjun skali kat dlm kolam tu...kalo dpt 3 ekor pun dah untung...tp jalan teruk sket la..kalo naik kete,bertembung...susah nk reverse...jalan sempitttttttt...!!! ;D ;D
     
  6. nijae

    nijae Siakap

    kt ne kolam ni bro?
    kolam kt perumahan rakyat pahcor tu penah pegi tak?
     
  7. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    pernah tuan..ada 2 kolam kat sana..kolam yg pertama..dah kena pulau...tokey mulut celupar..pantang org dpt naik lebih sket..hntar spy dok blkg kita...lps tu perli2 kita..last2 org2 sana pakat xmo dtg kolam tu..dulu tutup agak lama gak..xtau la skrg dh bukak ke belum...kolam yg depan sket tu ok la...tokey dia agak muda gak...lewat 30-an..naik motor besar..friendly laa...ikan pun bley tahan..main ranking...sekilo tokey amik rm1..undang2 pakai mata v n mata spring 2 mata jerk... ;D
     
  8. nijae

    nijae Siakap

    kolam yg mana satu yg OK tu bro? kolam yg dekat ngn simpang 3 naik ke sokolah tu ker?
    pakai umpan apa bro?
     
  9. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    kolam yg no-2...kan masuk jerk kwsn perumahan panchor tu pandang belah kanan..yg kolam 1st tu yg kena pangkah..jalan dopan sket masuk kanan..ado satu kolam lagik...x jauh le..rasanya bersebelahan je ngan kolam 1st tu...umpan biaso laa..roti n dedak...hamba pakai umpan roti pandan jerk.... ;D
     
  10. nijae

    nijae Siakap

    ooo...roti campur perisa pandan..dah lama sy xmancing patin..sbb asyik kumpau jer..hehehe
     
  11. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    hehehehhee...xpo tuan najie...usoho tanggo kejayaan...yg ponting jgn cepat mnyerah kalah...lupo nak bgtau....nak main patin baling tengah2 ye...kena la pakai joran panjang sket...kolam dia besar gak...slamat mencubaa...apa2 hal kalo dh cuba kasi report ye... ;D
     
  12. nijae

    nijae Siakap

    ok..kalau ado rezki, bleh kita ngail skali
     
  13. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    boleh tuan...hamba biasa mancing kat kolam undertaker kalo kt n9...kalo kat kl,merata laa..tp port biasa kat kolam wu ping la skrg... ;D
     
  14. nijae

    nijae Siakap

    kolam undertaker kt ne bro? kolam mana kt area seremban yg benarkan mata rambai?
     
  15. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    [/quote]
    kolam undertaker kt ne bro? kolam mana kt area seremban yg benarkan mata rambai?
    [/quote]
    kolam tu kat bahau...jln nk menuju ke tampin..kat area n9 rasanya xder lg yg bly gunakan mata rambai..sume jenis mata tuan...tu setahu hamba la.. ;D
     
  16. nijae

    nijae Siakap

    kolam undertaker kt ne bro? kolam mana kt area seremban yg benarkan mata rambai?
    [/quote]
    kolam tu kat bahau...jln nk menuju ke tampin..kat area n9 rasanya xder lg yg bly gunakan mata rambai..sume jenis mata tuan...tu setahu hamba la.. ;D
    [/quote]

    bila lagi tuan nk mancing kt kolam kt panchor? boleh kita komplot skali.. ;D
     
  17. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    kolam tu kat bahau...jln nk menuju ke tampin..kat area n9 rasanya xder lg yg bly gunakan mata rambai..sume jenis mata tuan...tu setahu hamba la.. ;D
    [/quote]
    bila lagi tuan nk mancing kt kolam kt panchor? boleh kita komplot skali.. ;D
    [/quote]
    hahhahahaa.....bley..xdo masalahhh..roger joo.. ;D ;D
     
  18. gaara_X

    gaara_X Marlin

    bila lagi tuan nk mancing kt kolam kt panchor? boleh kita komplot skali.. ;D
    [/quote]
    hahhahahaa.....bley..xdo masalahhh..roger joo.. ;D ;D
    [/quote]

    tabik sporing laa demo boh....semua port demo layan....
     
  19. wonderpets

    wonderpets "apa yang penting KERJASAMA"

    salam'kum

    semalam eden poie jolobu........dari KL ikut LEKAS.........eden tengok banyak kolam pancing kek area jalan PANTAI menuju ke jolobu.........sapo ponah mancing agak ehhhh.......
     
  20. gt-onizuka

    gt-onizuka Marlin

    hahhahahaa.....bley..xdo masalahhh..roger joo.. ;D ;D
    [/quote]
    tabik sporing laa demo boh....semua port demo layan....
    [/quote]
    hahahhaha..hamba mmg mcm ni..nk test umpan jerk...kalo kat satu kolam jerk umpan kita jalan...x syokkkk..asyik berkokok kat kmpung sndiri jerk....ada beran try la kat kolam lain...baru hati puas ngan umpan kita..
     

Share This Page