Kolam Mancing area Semenyih ..

Discussion in 'Info pemancing' started by River_Monster, Jan 16, 2011.

  1. azlanb6b8

    azlanb6b8 Siakap

    Salam.,

    Nak minta direction untuk ke Joran Rimba Tekala, dimana kolam ni jika saya datang dari Hulu Langat menghala ke Semenyih?

    TQ
     
  2. may5151

    may5151 Bilis

    *Kolam mancing Joran Rimba Tekala ( jalan depan sikit selepas Kolam Mancing Sri Bayu [/b] ) Rm 5 satu joran (7pg-7mlm) Selalu port sini


    nk tanyer ckit ni bro....kolam ni jalan depan sikit selapas kolam sri bayu tu dr pekan semenyih or dr ampangan semenyih tu....
     
  3. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    teman selalu gak pi kolam rimba tekala tu...
    tak menghampakan.... 8)
     
  4. River_Monster

    River_Monster Time Cuti.. tunggu apa lagi... PANCING Arr!


    salam tuan ..
    maaf lambat reply ..

    direction kalau dari ampangan semenyih kolam nie sebelum kolam seri bayu dan kalau dari pekan semenyih dia selepas kolam seri bayu & sukida.. ada signboard kuning hijau dan merah .. pertandingan setiap ahad jam 3.00 - 7.00..
     
  5. River_Monster

    River_Monster Time Cuti.. tunggu apa lagi... PANCING Arr!

    memang betul aper yg tuan katakan .. TAK PERNAH MENGHAMPAKAN SIAPA YANG MEMANCING DI SITU...
     
  6. Joran Buloh

    Joran Buloh ...dan kekadang kail tercucuk tangan juga

    Memang port nak lepas gian..ini lah tempat yg sesuai...byk kali gak aku port kat sini...mmg tak pernah hampa...enjoy C&R...
     
  7. adyputra

    adyputra Tenggiri

    salam semua...apa status terkini kolam ni? umpan dan teknik memancing disini? saya baru belajar..
     
  8. asam pedas

    asam pedas 017-2486293..sms/call for casting..hehe

    kolam ni terbaik... sbb rod kawan saya dah dua kali masuk kolam... kali kedua tu rod tidak dapat ditemui...sya dok layan casting kat sg belakang tu.. toman ad kt sungai berarus laju..pelik gila ler...
     
  9. adyputra

    adyputra Tenggiri

    apa citer kolam romba tekala ni sekarang? ada perkembangan terbaru atau reort mancing disana?
     
  10. asam pedas

    asam pedas 017-2486293..sms/call for casting..hehe

    tali putus akibat patin mega...tali 40 paon putus...OMG..hehehe
     
  11. TSM

    TSM Bilis

    tgk gambar dlm google mcm best! tapi carik map tak jumpa plak... ade sesape bleh kasi map tak?
     
  12. maxpancing

    maxpancing Marlin

    Klu ader GPS coordinat tlg share ye.
    TQ ;D
     
  13. aM BlankasT

    aM BlankasT Marlin

    bro river monster> hari tu gi rimba tekala,hasil..he..he..tongsan tokeh pye,ddk sebelah tokeh..dia ntah mane pegi alih2 joran dia kene sambut dek tongsan pe lagi..tlg layankan la....hu..hu..nk dijadikan cite best tmpt ni..tya cikit..port casting kat sungai tu belah mane?risau gek kang mandi2 kena mamam dek ikan toman bahaya gek.. :p :p :p..
     
  14. asam pedas

    asam pedas 017-2486293..sms/call for casting..hehe

    adakah bro yg naik pesona kelabu tu...?? haha..saya asam pedas yg dok bawak set casting msa bro layan tongsan taukeh kolam...hehehe..sg tuh mmg banyak toman dgn sebarau...ikut time jugak...klu nampak kelibat sebarau memang hasil pada haritu sebarau saja...klu nampak toman mmg layan toman je la sehari suntuk... ;D ;D..bergantung juga pada rezeki...
     
  15. aM BlankasT

    aM BlankasT Marlin

    yezza...ha..ha..belah mana nk cast tu?..nk balik try usha tgk...cntik,blh tahan..aritu cast kat mane?asam pedas stay mane?slalu ke port sini?
     
  16. asam pedas

    asam pedas 017-2486293..sms/call for casting..hehe

    saya dok cheras je...cast kat sepanjang sg tu...xselalu sgt...sebab xde kawan nak pg..heheh
     
  17. aM BlankasT

    aM BlankasT Marlin

    ada boring brthula ye....sy semnyih je..
     
  18. daydeng

    daydeng nilai

    tuan AM dh suk semenyih,x nak turun2 nilai kan ;D ;D
     
  19. asam pedas

    asam pedas 017-2486293..sms/call for casting..hehe

    ok....:)
     
  20. aM BlankasT

    aM BlankasT Marlin

    daydeng>rileks la en daydeng..sy baru je tukar ke semenyih..ha..ha... :p :p :p tp sabtu kojo pulak..ha..ha..pe celita skrg..wah ke laut aja..sungai2,muara2 xde ka....

    asam pedas>selalu jgk lepak tgk org game..jackpot dh naik tu..20k...game slalu main ke...
     

Share This Page