KEPADA SEMUA PENJUAL, UPDATE YOUR TOPIC OR WE REMOVE IT...

Discussion in 'Pasar Karat' started by kopytiam, Nov 25, 2012.

  1. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    Salam warga forumer yang dihormati sekalian,

    Merujuk perkara di atas, minta jasa baik kepada para penjual, di thread Menjual mahupun Pasar Karat, sila kemaskini topik anda sekiranya barangan telah terjual ataupun belum...

    Pihak pengurusan forum akan menganggap topik yang sudah tidak mempunyai sebarang respon lebih dari 3 bulan, sebagai "EXPIRED", dan topik berkenaan akan di DELETE...

    Minta jasa baik forumer yang lain juga, tidak perlulah nak meringankan tulang jari jemari anda dengan menge'BUMP'kan semula topik2 yang sudah berusia 3 bulan ke atas

    Kami ignin mengambil kesempatan ini juga untuk menyatakan penghargaan dan mengucapkan ribuan terima kasih pada forumer yang selama ini telah banyak membantu dengan menekan butang "Report to Moderator" bagi topik-topik yang sudah EXPIRED !. Harap sumbangan anda dapat diteruskan pada masa-masa akan datang.

    Selamat Berforum.

    kopytiam.
     
  2. zach daniel

    zach daniel fishing is my passion

    salam bang kopy....delete je semua thread dr saya...tq n tq again
     
  3. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    ok tuan zach..kawan da cek tadi takder nama tuan... ;)
     
  4. jalabelanak

    jalabelanak Kuantan Novice Angler - Call me : 012-9533815

  5. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    ok tuan jalabelanak...DONE... ;)
     
  6. s-a-p-i-t

    s-a-p-i-t "Pergi berderap...balik berderap..."

    Terbaik tu tn mod...
    buat skali kat laman membeli & mencari...
    dah 3 bln x update kasi kick out aje...

    ;D ;D
     
  7. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

  8. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    hehehe...itu lar dia tuan s-a-p-i-t...kawan bagi notis ni dulu notify semua untuk sebulan ni...lepas ni terus cantas jer... ;D

    p/s: Membeli & Mencari sekali yer...hehehe...hokeehhh

    yang mana rekues macam tuan TM, jalabelanak n zach...pon buleeyy...kawan terus tutup... ;D

    noted tuan TM.. ;)
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    TQ kopi ;D ;D ;D.. err samolah yg mano ado dalam mencari dan memboli tu pun kalau ado namo abg eloklah dimajalahmanggakan yo ;) ;) ;) ;D ;D ;D
     
  10. blupipes

    blupipes wan-0122301739

  11. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    nak kena neh...nak kena neh...
    hehehe...ok
     
  12. jai peon

    jai peon Marlin

    tuan AGM, kasi delete wa pny sale thread ya... ( kalau ada lah ) ;)
     
  13. teinmomo

    teinmomo "love it learn it "

    BAIK bang kopi...
     
  14. emyrul

    emyrul Pelata

Share This Page