Kene "INDUKSI" dengan penghuni empangan semenyih...

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by azriman, Mar 1, 2012.

  1. faizal_mas

    faizal_mas tawakal dan berharap hanya pada nya

    insyaallah bro leman..ada jodoh kite ngeteh same2,,sy blanje..hehehhe
     
  2. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Dam ni sepanjang saya turun sorg tapi siang la takde apa,cuma geram je tgk patin ekor besar duk main air berirama senandung ;D ;D
     
  3. bocek

    bocek Where do fish keep their money? In the River Bank

    betul tu lemanspring...saya bersetuju dengan sedara. Pasang je niat nak memancing, bukan nak buat benda2 tak elok di tengah hutan dan empangan macam tu... hanya kepada dia kita memohon perlindungan dan keselamatan. Dan bila ada antara kawan-kawan yang menegur, sebaiknya terima dgn hati terbuka...kekeke...kdng2 memang kita tak berharap nak bertemu dengan "benda2" mcm gini...tapi harus di ingat, semua yang datang dari-Nya, adalah ujian untuk kita.
     
  4. alim parang

    alim parang Siakap

    saya pun ader citer gak pasal dem semenyih ni..masa saya ngan kawan aktif menyelam dulu pernah mengalami peristiwa pelik gak...masa tu menyelam dalam 5 org..masa tgh menyelam xde apa2 pun kat tebing tu..patu ader pulak kawan sorang ni tegur...mcm ader benda menyala kat tepi tebing...mula2 x terang sangat pastu nampak terang nyalaan nye tu...dia tanya kat saya ader nampak ke.. memang saya nampak benda tu pastu terus hilang..mula la hati ini ingat kat umah je....dlm x sedap hati tu saya terus ajak kawan2 balik..nasib xde ape2 yg terjadi...pastu ader sekali camping kat satu port yg kitaorg panggil PORT ORANG GAEK...kalau tanya org minang tau la orang gaek tu ape...minggu pertama camping ader sorang member bawak awek...malam tu pulak awek tu nak berak pulak...dia berak la sesorang kat tepi semak...masa kat sana xde ape2 bila balik dlm keta dia rasa kaki dia sakitmcm baru lepas org pijak....siap demam lak tu...aku pulak main kencing je kat area blakang khemah balik umah je bdn jadi seram sejuk..langsung seminggu demam
     
  5. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    pernah sekali moto rosak pukul 1 pagi..seram tahap gaban punya..sesorang kut..
     
  6. lemanspring

    lemanspring Marlin

    aik.hang bukan jin ko..!! jin pun takut jin ko...
    jgn marah ye gurau sendi di petang hari ;D ;D
     
  7. mozart

    mozart Bilis

    tapikan kalau di perhatikan lah.. kalau pergi mancing tempat2 yg cam seram g2..
    kebanyakan kalau dapat ikan meti ikan baung je..
    mcm pengalaman aku pun cam tu gak... :)
     

Share This Page