Kenapo den tak ponah ado kisah seram...?

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by pancing usang, Aug 21, 2009.

  1. uehammer2

    uehammer2 EuHammer

    ada..kek tesco / kelang central 2-3 bln lepas...indon panggil BINARIA...hehehehehe
     
  2. fairuz

    fairuz ò

    ;D ;D ;D bikak2
     
  3. battousai

    battousai Jemuduk

    banyak cara kalu tuan berhajat nak jumpa ... antaranya, bawak satay @ paling mujarab gagak panggang lalu/lepak kat tempat sunyi2 time malam2 ... insyaAllah
     
  4. joran hilang

    joran hilang 0194241734----->

    ak nk try la...tp ramai boleh x?dlm 100 org ke temankan
     
  5. battousai

    battousai Jemuduk

    ok gak tuh ... pakai nombor kat baju siap2, lepas tu buleh pakat2 celen lumba lari merentas desa sapa sampai dulu ;D
     
  6. joran hilang

    joran hilang 0194241734----->

    ok gak 2...hahaha,,,,hantu pon nk join cm2...
     
  7. uehammer2

    uehammer2 EuHammer

    ala bro ko buat ancak ko lepas kek sungai/busut jantan pas sminggu ko tgk khadam ko braper ramai...ko basuh muka dengan air mayat....senang ko buek ancak jo..
    pulut kunin,ayam golek & telor rebos..ko jalan kek hutan/rumh tinggl..hehehehehe
     
  8. joran hilang

    joran hilang 0194241734----->

    bnyknya amalan syirik
     
  9. alphakilo

    alphakilo www.svr.net/Ar_kin07

    aku sokong yang ni.. takyah nak jumpa mende halus ni lah..
    bukan senang nak hadapi. aku tak berani nak fikir pun pasal jumpa
    bende halus ni.. nak buat bende-bende untuk jumpa makhluk ghaib?
    kang sangkut ngan perjanjian.. naya wooo..
     
  10. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    ramai gak yg sangkut dengan perjanjian setan kan.. ??? ???
     
  11. battousai

    battousai Jemuduk

    PERJANJIAN AHLI SIHIR DENGAN JIN
    Di bawah ini adalah surat perjanjian yang diperkatakan antara "seorang ahli sihir dengan wakil syaitan" yang bernama Asmodeus dan tulisan yang terdapat di surat itu adalah tulisan manusia, tetapi copnya ialah Cop Jin.
    Tetapi sebenarnya Jin tersebut telah mempermainkan manusia. Cop yang tertera di surat ini bukan cop perwakilan Iblis, bahkan juga bukan cop 'Ifrit, jenis Jin yang paling perkasa. Ia merupakan cop milik Jin jahat biasa.

    [​IMG]

    Di bawah ini pula surat perjanjian yang diperkatakan antara "Syaitan dengan O'Ryan Greenfield" seorang ahli sihir dari barat. Sebenarnya surat itu ialah perjanjian otentik antara seorang penyihir dengan empat Jin yang tanda tangan mereka tertera jelas, yang kemudian diperkuat oleh cop 'Ifrit.

    [​IMG]

    dipetik dari http://sg.geocities.com/bomohonline/sihir.html

    wallahualam
     
  12. Kail^Perak_Crew

    Kail^Perak_Crew Wut Minds can conceive, body can achieve

    aramak bro pancing usang
    org kalo bleh x nok jumpa
    tp hang nak jmp plak iskiskisk ???

    kato org tua2 kalo kita x cr tibo2 jo dia muncul
    tp kalo kita mencari mmg susah nak jmp...

    kwn penah jmp msa kecik kat kg...
    arwah nenek ada bela saka jd penah ternampak lembaga sekitar umah arwah hish seram
     
  13. mR_o

    mR_o ngail pah ceroh!!..ke guane?

    hrp2 lps ramadhan nnti pancing usang dpt la jmpe ape yg diinginkan tu..jgn lupe bgtaw kt kami klu dah jmpe..hehe
     
  14. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    tu laa..harap2 tercapai lah hasrat nya ye...mari lah kita sama2 berdoa mudah mudahan hasrat beliau dimakbulkan.
     
  15. mR_o

    mR_o ngail pah ceroh!!..ke guane?

    aminnnnnn...;D
     
  16. ijaz

    ijaz unbeaten 2004 - 0127783662

    jgn lupa ambil gmbr berdua ;D ;D ;D
     
  17. abu_cardinal1593

    abu_cardinal1593 Ngail...mmg asyik sekali..tp kpdNYA jgn dilupa..

    Mana respon dr tukang tanya topik ni nihh...kwn2 dh reply berjela tp dia senyap pulop....xkan gempak jer kott.. ;D ;D
     
  18. teja

    teja Marlin

    bro abu...PU tgh bertafakur kut...hehehe ;D
     
  19. Kail^Perak_Crew

    Kail^Perak_Crew Wut Minds can conceive, body can achieve

    kekeke jgn lupe PU ajak dia join p.net skali hehehe ;D
     
  20. Saya pun nak berkenalan lah ngan dia.. Jangan lupa tangkap bubuh masuk dalam botol air menet..hahaha
     

Share This Page