Kenapo den tak ponah ado kisah seram...?

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by pancing usang, Aug 21, 2009.

  1. pancing usang

    pancing usang 173692971

    den pn heran npo la ekau org buleh sonang2 jumpo makhluk halus?? den ni yg beriyo2 sgt nk jumpo, xjumpo2 jgak...hahaha.... polik2...tp bonar..hahaha
     
  2. cik_einn

    cik_einn Guest

    pancing....apa pasal ko nk jumpa mende huduh yg orang takmo jumpe tu..aku pun heran la dgn ko...
     
  3. ijaz

    ijaz unbeaten 2004 - 0127783662

    iye la pancing usang, engkau lum jumpa lagi,klu dah jumpa mesti di nak minta autograf engkau ;D ;D
     
  4. adzhar

    adzhar ## Taman Keramat / Setiawangsa / Sg Petani ##

    ko memang terer pancing usang !! ;D ;D ;D
     
  5. ijaz

    ijaz unbeaten 2004 - 0127783662

    kena panggil bomoh ni,,
     
  6. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    pancing usang..
    kalau nak jumpa pelik2 kena rajin2 melawat sorg diri kat tmpt sunyi waktu2 mcm ni:

    1. Waktu dekat2 nak maghrib sehingga ke isyak
    2. Tengah mlm sekitar jam 12 hingga 1 pg
    3. Waktu hampir subuh..sekitar jam 3 hingga 5pg
    4. Waktu tngahari matahari tegak di atas kepala.

    Kalau rajin2 keluar sorg diri di waktu2 di atas insyaalah ada jumpa bnda pelik?
    selamat mencuba.
     
  7. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    KOK IDAK EDEN NYA KAWAN SERU KEK EKOW PANCING USANG....

    TAMBAH JUMPAMASA NAIK BOT KEK TENGAH LAUTTTT PULAK..???
     
  8. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    Kat pintu gedung bang aji..kwn saya mancing di malam hari ada dengar org mengaji..jela suaranya!
     
  9. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    ;D ;D ;D..TU SEMUA GUMAH JIN 2 JATTTT KITA JE TA NAMPAKKKKK ??? ??? ???
     
  10. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    ooo patut laa..takkan bang aji tak pernah alami benda2 pelik ni.. ;D
    ada tak?
     
  11. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    ADA TAPI KAWAN YANG GELABAH ...KITAORG CHAUUU LAH.... :p :p :p
     
  12. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    jenis glabah dgn kelam kabut laa yg takleh tahan ni..ngan kita2 skali jadi takut!
     
  13. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    EDEN TAK ...TAPI KAWAN PUCATTT 2.. ???

    DARAH DAH HILANGGGGGG :eek: :eek: :eek:
     
  14. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    dia nampak apa?
     
  15. ijaz

    ijaz unbeaten 2004 - 0127783662

    haa..bolelah bro pancing usang cuba ni. :eek: :eek:
     
  16. k0pi

    k0pi • Jigging Karat • รักการตกปà

    janganler mintak... dzat jin dan syaitan ni kita tak tahu sejauh mana dia boleh atasi kita... lebih2 lagi kalau iman
    ngan semangat kita ni ala kadar Perodua Kancil 660cc 4 speed je... bukan macam Hummer H2 yang boleh main redah je...
    ingatlah bahawa sebaik-baik jin, adalah seburuk-buruk manusia sifat dia... dan syaitan pula BERJANJI dengan Allah SWT
    untuk menyesatkan anak2 Adam dan itulah fokus utama kewujudan syaitan...

    beringatlah...

    ada orang yang masuk hutan tak jumpa jalan keluar walaupun selalu masuk kawasan tu...
    ada orang yang dikunci dalam alam lain sehingga tak jumpa matahari bertahun-tahun...
    ada orang yang 'ditunggang' sehingga azab waktu hendak mati... nak mati tapi tak mati-mati...
    ada orang yang belajar silat sampai jadi gila...

    bukan perkara2 ni tak berlaku, malah diakui oleh golongan ulama' ianya terjadi... cuma golongan moden tidak menemui lojik saintifiknya walaupun dalam Al-Qur'an telah dinyatakan kewujudan makhluk2 ini mendiami bumi bersama manusia...
     
  17. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    BELOM NAMPAK APA PON BARURIBUT GAN IKAN ASIK MAKAN PANCING JEK... ;D ;D ;D
    LAIN MACAM TU.. ??? ??? ???
     
  18. uehammer2

    uehammer2 EuHammer


    kalo boleh org x jumpo ekau lagi nak jumpo..hehehehe

    cara2 paling sonang:-

    masuk utan atau ko laut ko bawak telor rebos dengan niat nak jumpe menatang tu..
    insyaallah..

    kalo ada xcident yg maut ko bawak limau purut ko porah kek darah si mati..insyaallah dia meraung..

    jumpo bomoh suh dio bukak mato ketigo ekau...den x rekemen ssangat
    ps:-kalo konak buat pasti kan ada para bijak pandai disisi

    sbrng kejadian aku x tanggung
     
  19. aku_zoul

    aku_zoul Marlin

    kalo ko nak jumpa sangat senang je....
    janji ko berani...
    ko bawak modal 4 hinggit...
    ko pegi kat fun fair....
    masuk rumah hantu,mesti jumpa...
    he,he,he....
     
  20. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    wakakakaka....ado lagi ko skang ni tuan zoul....heheh
     

Share This Page