Kaki Gunung / Camping / trekking / Hiking / Boating / Outdoor

Discussion in 'P.NET {SUKAN & REKREASI} ---> Bukan Sekadar Memanc' started by selayanggroup, Feb 22, 2011.

  1. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Assalamualaikum,

    Rasanya ramai kakipancing yang minat dengan gunung/camping/treking dan hiking serta lain lain aktiviti oudoor lain.

    Jom kongsikan pengalaman anda ataupun peralatan yang anda gunakan untuk aktiviti outdoor ni.
     
  2. BuGie

    BuGie ............

    bagus thread nie...sayee sukee....
     
  3. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Biasanya En Bugie beli barang outdoor kat mana?
     
  4. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    sy suke topik ni.......
     
  5. cenonetboy

    cenonetboy 019 2282 412

    Salam~

    Bagus topik ni....

    Teman minat gak aktvt outdoor+hiking+trekking+camping+fishing hehehehehe.

    Ni peralatan teman....

    [​IMG]
    Cukup berjasa & dh smp byk tpt gak
     
  6. doubletrouble

    doubletrouble Tenggiri

    menarik.. ;D
     
  7. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Trekking dan hiking tu saya dah serender pasal enjin dah dekat kena operhor, kasi orang muda pulok ! Namun yg lain ok n on je ! ;D ;D ;D
     
  8. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    [​IMG]

    Ni Outdoor section Teman, (bersepah sikit)
    ada outboard, parang 1, pisau 3, rod dgn reel kat sebelah belakang.
    Beg camping/khemah/dapur/ set memasak/suit/kasut/water tank/boot dlln.​
     
  9. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    bnyk lagi aktiviti lain bang manba. Contohnya macam flyingfox/ wall climbing dlln ....
     
  10. cenonetboy

    cenonetboy 019 2282 412

    Wow....lengkap spt mane tajuk topik ni.....hebat2.....
     
  11. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    rasanya masih belum lengkap jugak CB. kadang2 sampai gergaji pun teman ingat beli untuk potong buluh bila nak buat trip camping. he3.
     
  12. cenonetboy

    cenonetboy 019 2282 412

    Hahahaha...tu kene join geng 4x4....bwk 'chain-saw'....jgnkn buluh...btg balak pn boleh ditebang
     
  13. doubletrouble

    doubletrouble Tenggiri

    hahaha.. ada gak baiknyer kan kot yang kreatif innovatif tu reka cipta alat serbaguna.. konsep 1 dlm sejuta.. hehe.. mudah nk bawak dan jimat space.. ;D :D
     
  14. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Flyingfox gan wall climbing ! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
    Saya takut tinggi wei ! :'( :'( :'(
     
  15. BuGie

    BuGie ............

    kt situ ade jual barang mampu beli, kwn beli la....hihhii....

    selalunye kwn servey kt mudah.com, lusuh blogspot, kt uptown danau kota pun kwn servey...

    bebarang tak byk sbb dh lama tinggal xtvt nie...sejak 2 menjak nie jer yang makin menjadi...hihii...

    nie sedikit peralatan camping kwn

    [​IMG]
     
  16. teja

    teja Marlin

    huhuhu lamanya tak treking..climbing...camping...teringat balik zaman dolu2...

    * barang2 semua masih tersimpan elok
     
  17. BuGie

    BuGie ............

    bro cenonet, set tu jgk ke bwk g trekking 12 jam suatu masa dulu?...
     
  18. cenonetboy

    cenonetboy 019 2282 412

    Smue yg dlm gambo kecuali bazooka je psl....

    [​IMG]
    Teman bwk 'rod one piece'.....last2 jd tongkat bile masuk 6-7 jam perjalanan wkakakakaka
     
  19. cenonetboy

    cenonetboy 019 2282 412

    Ehem2...pe lg....kasi set satu komplot lar....... 8)
     
  20. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    tuan bugie beli kat maner kasut tu?
    kasut tu ringan n sedap pakai...
    member kawan ckp ada stokin cegah pacat kat pasaran skng..
    betul ke idak x taw la...
    kalo ada nak beli kat maner?
     

Share This Page