Jom layan midnight kat kolam sg apong sabak bernam

Discussion in 'Air Masin' started by cooyard, Jan 24, 2013.

  1. cooyard

    cooyard Marlin

    Ahad 27 nih kawe dan 2,3 member plan nak layan kolam dari pkul 0000 sampai 0700pg. fee,RM50
    target siakap, bawal, MJ dan jenahak.
     
  2. bdboy76

    bdboy76 Marlin

    ok ke kolam nie....ayor direct ayor masin ker.....belah mana....teman ada kat kg nie
     
  3. cooyard

    cooyard Marlin

    kolam ni depan lg dari BNO. lepas BNO, terus sampai jumper simpang 3 nak g sg air tawar, depan lg simpang yg kedua. kat simpang tu ader papan tanda kolam sg apong.
    kawe pernah naik mj dan bawal jer. member dah dpt siakap. kekadang ok, bangau pon ader gak. air direct. kolam betul betul tepi laut.
    kalau betul nak g kawe g ambik.
    abih kolam ni kitaorang plan nak g cari bujuk plak sampai tghari.
     
  4. bdboy76

    bdboy76 Marlin

    xdpt ler....kalo mlm esok bole ler.....hehehhee
     
  5. azhar4478

    azhar4478 Puyu besar...

    Kolam tu dekat dgn kg bini sy. Weekend ni mmg balik kg la. Dulu pernah mancing kat sana tapi bangau. Kekadang ada gak lepak kat sana tgk org mancen. Yg tensen kolam ni... Kalau dia bukak sangkar... Kita tak nampak ada ikan ke tak. Tu je. Berapa byk dia lepas pon tak tau betol ke tak. Last gi kolam ni raya pose tahun lepas. Dulu biras slalu gak mancen sana...
    Dengar kata tokey kolam dah tukar baru. Tak tau la mcm mana.
     
  6. cooyard

    cooyard Marlin

    sabtu lps x jd g, minggu depan plak. geng x dpt g.
    kawe dah lamer x g, geng kg jer yg g, rege dah naik rm57.
     
  7. cooyard

    cooyard Marlin

    Kolam ni dah tukar tokei kot.
    Minggu lepas tiap2 ari tokei masukkan 40 ekor Jenahak.
    Kawe g try midnight 15hb, naik sekor jer Jenahak.-+2kg.
    org lain rata2 naik 3,4 ekor ikan. pkul 12 ~7pagi.
    Org lain pelampong udang hidup dan isi ikan.
    kawe guna belanak. udang bottom.
    kawe x guna pelampong sebab dah byk pelampung dlm kolam.
     
  8. azhar4478

    azhar4478 Puyu besar...

    Rasa nya Tokey guna ubat. Sblm ni masa lepak sana masa raya tahun lepas, ada yg siap leh tangkap dari tebing sbb ikan mabuk. Masa tu mlm la. Nak turun terus tak jadi.
     
  9. cooyard

    cooyard Marlin

    boleh dikatakan ikan yg naik ialah jenahak. siakap memang susah naik kot. lg plak masa kawe g tu ujan. siakap x active kot.
     
  10. cooyard

    cooyard Marlin

    Semlm layan midnight lg. tapi sekor jenahak naik. 2~3kg. semlm ader yg naik kerapu 3~4kg.
    kolam ni tiap2 hari lepas 40ekor jenahak, kerapu dan ikan merah.
     
  11. bdboy76

    bdboy76 Marlin

    kasi tepek gambor bos
     
  12. cooyard

    cooyard Marlin

    gambo x ader Tn. trip mengejut ujung minggu. hp cap ayam, gambo mlm x nampak.
     
  13. bdboy76

    bdboy76 Marlin

    hahahhaha
     
  14. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    tn bdboy.....laluan balik kmpg tn ni....bila nak singgah hee hee
     
  15. Jakub Vagner

    Jakub Vagner Jemuduk

    Kolam ni byk tukun.aku nampak ramai yg naik ikan dkt dpn paip air masuk,depan dan bawah jeti,dpn sangkar dan bucu dkt toilet..jenahak dominasi kolam ni.ok la aku pernah naik jenahak je dgn bulan..yg lain belum merasa..ingat nak try casting plak nnt..
     
  16. cooyard

    cooyard Marlin

    tiap ari 40 ekor tokey lepas, gerenti la byk.
    kawe and ahli komplot casting x berjaya.
    bottom belanak, udang jer bleh lekat jenahak.
    kawe cangkut mata x betul, bab tu byk rabut.
    ader otai baru bgtau kena cangkut kat mulut
    belanak. kalu nak bottom. casting pon x ader
    masalah kalu cangkut kat mulut. udang lmbt
    jenahak nak mkn. lg plak udang selalu kena
    atack ngan ikan kecik. abih kaki kena mkn.
     

Share This Page