jawatan kosong sila tengok link

Discussion in 'UMUM' started by blupipes, Jul 23, 2013.

  1. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    puas under kerajaan negeri Selangor kan.....masuk bonus sebulan...oo shoping sakan... ;D
     
  2. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Yg paling pening.... kat mana ngan apa jer operasi PTD mesti(wajib) terlibat...aduyaiiiiii.. :-[ :-[
    P.s: bro opis lama ko tu memang ada penunggu kerrrr :-[ :-[ :-[
     
  3. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    ada lgi tu..3org penunggu setia..aku dah takleh tahan cabot balik hq....
     
  4. rizal_p2

    rizal_p2 0134261004

    MENARIK NIH...TP BUKAN ANAK SELANGOR LA PLAK...HURM...CUBA JE LA HEHEHEHEH ;D ;D ;D
     
  5. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    LUASkan bangaumu..... Preenngggggggggg
     
  6. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Ko penah nampak kerrrr.... apa bangsa duk kat situ..... bebudak aku dah 2-3 org yg kena la semenjak kitorg pindah kat opis ko tu.... :-[ :-[
     
  7. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    itu opis AADK tu kot...kitorg punya yg sebelah opis penguatkuasa tu..
     
  8. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    tau xper.... :D
     
  9. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    jematan antu ler....... xder bangaunyer ........ ;D
     
  10. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Aku rasa kitorg duduk kat opis lama ko..... yg bercantum bilik mesyuarat tu kan...
     
  11. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    haha...dulu opis kitorg,,tp dah pecah..lupe pulak..sebab dah lama giler tu....tp tdo kt bilik meeting tu,kalo xde org kejot.mau sampai ke malam... :D
     
  12. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Bro..... adik ipar aku nak try keje ni larrrr.. leh tolong x.... ;) ;)
     
  13. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    boleh la letak borg belah2 atas..tu je yg mampu..
     
  14. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Tolong dapatkan x boleh ker..... :D :D :D
     

Share This Page