jawatan kosong sila tengok link

Discussion in 'UMUM' started by blupipes, Jul 23, 2013.

  1. blupipes

    blupipes wan-0122301739

  2. arif.aimi

    arif.aimi Arif ~ 012-6899787

    hang dah jd agen pencari keje ke BP? ;D ;D ;D
     
  3. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    Tak lah..just info jer...
     
  4. lemanspring

    lemanspring Marlin

  5. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    tgk try camner....dapat masuk intebiu pun ok dah tu...selalu camni,berpuluh2 ribu permohonan masuk....setakat ni,takde kotak yg penuh lagi...
     
  6. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    x paham tul den...sapo yg urus air..?

    LUAS..?

    SYABAS..?
     
  7. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    LUAS jaga sungai dan petempatan pinggir sungai .....
    satu Selangor tuan CD
     
  8. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    ohhh.....
     
  9. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    tukang meroboh jeti haram gak ....... ::)
     
  10. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Tukang roboh jeti haram pejabat tanah larrrr ;) ;)
     
  11. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    Hehe..roboh kandang kambing kat country height ritu kan..ngan mpkj n ptdhl...
    ada satu kes jeti haram,dlm proses luas nk robohkan di bno
     
  12. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    syabas -operator yg jual/menyalurkan air ke rumah2...
    puncak niaga, abass,splash,kasb -operator loji air mentah
    luas-air mentah sahaja dia jaga dan ape2 yg berkenaan dgn air mentah,air bumi,air permukaan,air lombong,empangan,air sungai,peraiaran pantai ,jeti atas air pun dia ada jaga jugak dll
     
  13. lemanspring

    lemanspring Marlin

    untuk orang yg lahir kat selangor jer ... melepas la
     
  14. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Jeti haram kat BNO tu bukan bwh JPS ker bro.... ;) ;)
     
  15. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    luas dengar kata dah bukak tender ek ...... ::)
     
  16. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    tender meroboh...ada,tp xtau sape handle ::) kecik je tu 50k je kot..jual balik barang boleh 2x ganda..
     
  17. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    jeti kat selangor(bukan port limit) ni bukan satu jabatan je handle..skg dah wujud jawatankuasa..ade beberapa agensi terlibat,termasuklah jps,ptd,jabatan laut,kastam ada lg ntah tak ingat ada dlm 9-10 agensi camtu...semua keputusan,agensi2 yg terlibat putuskan dlm miting..

    ps-dl 2thn opis kt ptdhl...dgr org sebelah dok main carrom..nak tegur segan...
     
  18. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    majlis tu ...... diarang ada simpan bonzer ........ ;)
     
  19. lemanspring

    lemanspring Marlin

    [​IMG]
     
  20. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    bukan anak selangor pulak ...... aisehhhhh
     

Share This Page