JAWATAN KOSONG- QC INSPECTOR

Discussion in 'UMUM' started by afiz, Nov 30, 2012.

  1. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Assalamualaikum..
    Peluang utk bekerja di syarikat alat tulis no 1 di malaysia dan bertaraf antarabangsa
    Ada kekosongan jawatan di syarikat saya bekerja atau lebih tepat lagi department saya(QC Department).. Butir2 kelayakan adalah seperti berikut..

    Kelulusan minima :SPM atau setaraf dgnnya
    Pengalaman: tiada pun takpe, latihan akan diberi
    Boleh bekerja dgn pengawasan minima
    Sanggup kerja shift dan overtime

    Benefit: elaun makan(utk ot), elaun shift ptg dan mlm, kemudahan klinik, bas kilang(utk kawasan liputan), bonus tahunan, cuti tahunan, cuti bsalin etc..

    Bagi yg berminat boleh hantarkan resume ke

    HR DEPARTMENT,
    AW FABER-CASTELL (M) SDN BHD
    NO 9 JALAN TP2
    TAMAN PERINDUSTRIAN SIME UEP
    47600 SUBANG JAYA
    SELANGOR DARUL EHSAN

    TEL: 03-80246363
    Fax: 03-80247886
    *hanya calon yg layak sahaja akan dihubungi utk ditemuduga dan perbincangan gaji..

    Tq pnet
     
  2. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    BUMP...
     
  3. daqlie

    daqlie DFD reporting....

    Kalo nk curik menare pensel tu cmane ek? OOOppsss.. Bump dulu.. ;D ;D ;D
     
  4. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    info terbaekkkkk....bump jga ;D
     
  5. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Ada awek cun tak dalam tu,ada elaun tak untuk mancing kolam rm 3 ;D ;D
     
  6. daqlie

    daqlie DFD reporting....

    LoL... ;D ;D
     
  7. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    kalu ada pemadam reject buleh buat mancing siyakap RM3 ;D ;D
     
  8. daqlie

    daqlie DFD reporting....

    Alamak.. dh ade org nk tiru idea teman... ;D ;D
     
  9. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Alamak r***l ka,baik lari cepat,masuk speker klang nanti ;D
     
  10. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    hee
    hee
    heeee....lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
     
  11. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Kikikikiki.... Cubaan merog ni.. tolongggg tolonggggg hhahahaha
     
  12. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    tuan afiz
    layannn dulu...sat lagi geng SPM masukk kami lariiiiiiiii la ;D
     
  13. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Sabtu keje kah cuti ? Kalu keje camne nak p mancing wei ;D :D ;D

    Gaji ada rm5000/bulan tak ? Kalu takde camne nak beli stela wei ;D :D ;D

    Alaun makan alaun shift ada alaun mancing camne wei ;D :D ;D
     
  14. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    kekekek hantam sajaaaa
    alaun xda.. Malaun ada.. ::)
     
  15. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    ada kekosongan lagi tak....aku nak mohon.... ;D
     
  16. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    masih ada lgi tu!
    sbb tuan afiz x closed lagi hee hee heee
     
  17. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    aduuuiii... stella ke ella ? sempat potong tang konar ya ? mentang2 la bujang ... dah la tu, hensem plak... ;D

    maafkan saya tuan tanah,

    tuan speker,
    saya nak rekemen kenkawan pun takdo... budak ada sijil boleh apply tak ?
     
  18. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    hehehe... Available.. ASAP
    Anta je resume tuan nago.. Ade jeki InsyaAllah xkemana
     
  19. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    errrrrrrrrrrrrrrrr....kalo keje pataim ade x......nak wat pataim je nih......
     
  20. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    kalo ko aku rejek awal2 .... ::)
     

Share This Page