JANGAN TIPU BINI

Discussion in 'Keluarga' started by kuyuk, Mar 17, 2011.

  1. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Kes berat ni !

    Pada saya, timbang rasa n jujur adalah amat penting !
    SEBAB KALU DAH PERNAH TIPU KDN WALAUPUN HANYA SEKALI, SUSAH DIA MAU CAYA KITA LAGI !
    Kenalkan juga member kaki pancing kita pada dia, supaya dia tau kita p mancing gan siapa.

    Saya nasib baik dah ada anak baru sangkut mancing, so anaklah lesen besar saya bawa p mana sekali pun ;D ;D ;D
     
  2. kimie

    kimie Marlin

    ;D ;D ;D.. alaaaa... bg den ckp terus jer pepehal... wat per nk tipu bini....(nasib baik bini den ok ) kalu x ntah ler... tipu gak kot :p :p :p
     
  3. fuad267

    fuad267 Bilis

    betul2.... yang penting jujur.... walau aweks, tunang atau bini tak suke pun last2 mesti bagi nyer.... "kot"...
    mesti masing2 terfikir kalau hobi si suami, isteri tak bagi, mcm mana pulak kalau hobi isteri, suami plak yang tak bagi.....
    give and take... dah dapat lesen jangan mcm kambing terlepas kandang plak ;D ;D ;D
     
  4. kuyuk

    kuyuk Bilis

    ape-ape pon.... kena sayang kdn kite.... pagi2 hari minggu kena tolong mop umah ke... sidai kain.. pi pasar.... huhuhu... cover line sket...
     
  5. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Untung dpt suami cam bro kuyuk ;D ;)
     
  6. kuyuk

    kuyuk Bilis

    ahak... itu time rajin bng..... tapi kalau sampai time malas...haram.....
     
  7. ras

    ras ras@pancing.net

    banyak betol2 nasihat2 otai di sini.....hehe........harap boleh le amik yang bermanafaat tu...buat kegunaan masa depan ;D
     
  8. nasihat bguna... ;D
     
  9. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

    Bini aku tak minat ngail
    Dah ajak....dah bagi pump/spin waktu strike...
    Dia buleh habaq...."camni ka ngail....tak best pon"

    Tapi dia tak halang...
    Lesen 4 kali seminggu............
    Siap buat bekai lagi...

    p/s: aku tak tipu bini
     
  10. aizatasri

    aizatasri Bilis

    teman alhamdulillah org tercinta dah memahami...bile die call teman cakap dok manceng, die trus fham xkacau dah...nk wat cane dok jauh...die kt kedah teman kt s.alam...kalau dulu bile cakap je mancing trus suh mms gambar bukti...tpi sebab teman gak yg dulu liar sgat,,,
     
  11. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    ooo best 4 kali seminggu...
     
  12. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    huhuhu..... memang best ar..... :'( :'( :'(
     
  13. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

    4 kali kumpau seminggu
    4 kali kena gelak terbahak2 dgn bini seminggu....
     
  14. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    kena cari port dara dulu....hasil upmmm.. ;D
     

Share This Page