Hasil Tangkapan Di Muara Tok Bali...

Discussion in 'Gallery Gambar/video' started by mie_ngail, Aug 24, 2011.

  1. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    perambut pjg 2 kaki pn cukup, pstu guna batu kecik saiz 3 or 4 (kalu ada ombak lg bagus ngail kuku)...
     
  2. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    beres boh.....balik raya hj lak....test situ.....
     
  3. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Hmmm...dah lama rasanya kawe xgi ngail di muara Tok Bali sejak ngail laut dalam nih...
     
  4. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    tunggu angin kuat dulu baru leh ngail tepi.... ;D
     
  5. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Musim tengkujuh xbest ngail di muara, ombak kuat air pn keruh...
     
  6. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    bawah jambatan ade ombak gak ke....ok kut...
     
  7. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Nk lyn gelama blh lah time2 musim gelombang...
     
  8. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    kuku...ade kut....hehe
     
  9. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    tahniah tuan mie_ngail
    yg penting happie ada sbb tarikkkk!
     
  10. PewiraSesat

    PewiraSesat Bereh bohhhh

    Macam best ni.. Abe mie turun sini gak ajok la.. Tp time sy balik la deh.. ;)
    Takdok pengalaman lg mancing muara dpt ikan.. :(
     
  11. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Mekasih...
    Ni hasil tahun lepas sebelum berjinak2 dunia mancing laut dalam... ;D
     
  12. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Rasanya kawe xturun ngail kt sini lg dh kot sbb lubuk tu dh xboleh ngail sbb ada projek pembangunan di situ...
    Tapi kalau ado saing2 yg ajak mungkin kita boleh ngail di lubuk yg lain sekitar muara Tok Bali tu...
     
  13. PewiraSesat

    PewiraSesat Bereh bohhhh

    Kuat naik loni.. Tok banyok port dh.. Kelaut jah la abe mie, sedak sikit.. ;D
     
  14. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Ke lautttt sokmo..... ;D ;D
     
  15. puyupuyu

    puyupuyu Bilis

    kalau kat paya bakau ade ke ikan kuku ni??? nak kena guna umpan sama ke???
     
  16. cardeenz

    cardeenz Walaupun KDN melarang...Hak Memancing HAK kami!!!!

    Balik ghayo no buleh try ni abe mie..lamo doh nok g tapi xdok saing huhu ::) ::) ::)
     
  17. farid_kubu

    farid_kubu kampung gajah

    mantap................. ;D
     
  18. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Kt paya bakau tu xtahu plak kawe sbb xpenah mancing kawasan mcm tu...
    tapi rasanya dietnya sama je...
     
  19. mie_ngail

    mie_ngail H/phone No: 013-3728302

    Demo buleh try ngail situ... Ike gelamo, siakap, senangin, kakap merah, kuku dan macam2 ikan lagi ado situ... ;D
     
  20. cardeenz

    cardeenz Walaupun KDN melarang...Hak Memancing HAK kami!!!!

    rogerr ;D ;D ;D ok jah ;D ;D ;D ;D
     

Share This Page