HANTU LAUT P.KETAM IKUT KE HOTEL DAN KE RUMAH....???

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by joran maluri, Dec 23, 2010.

  1. seram nya. tak mau ler iks jumpa cam tu lagi.

    kat sg. cik minah tu ada satu sungai nama nya sungai hantu. tah hapa-hapa tah cam tak ada nama lain gamaknya. :-* :'( :'( :'(
     
  2. pulau_man

    pulau_man 017-2121160 nak ajak manceng call aje...

    dulu ada kaki pancing wat gitu gak baling tiga bijik batu,tapi belum sempat beliau bukak pintu rumah kepala beliau terasa sakit n terasa pedih yang amat.. si pemancing dalam menahan kesakitan terpandang ke lantai,beliau ternampak batu yang dibaling tadi berada dkt kaki beliau..tiba-tiba bulu roma terasa tegak meremang, terdengar suara garau dalam kegelapan malam.."wooooiiiiii ape kebodoh nye baling batu malam2 ni.. kan da kena baling balik ngan aku" jiran nya... ;D ;D ;D
     
  3. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    adeeiii....kikiki ;-p ;D ;D :p
     
  4. kamarulz

    kamarulz Bilis

    Migggu lepas Ikan sembilan kena usik kat sg antu, pucat muka.. macam antu.. hahaha :D :D
     
  5. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    tuan kamarulz.. selamat dtg ke Pancing.net.. sudilah kiranya mperkenalkan diri di thread 'salam perkenalan' tlebih dahulu sebelum bforum .. baru kawan2 kenal dgn tuan kamarulz nie kan.... ok selamat bforum
     
  6. Siparipari

    Siparipari Marlin

    Hahahahaha aduyai!
     
  7. tah2 hantu lautt ko ni ikut sampai berforum...heeee seram dibuatnya :eek: :eek: :eek: :eek:
     

Share This Page